TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Etterlyser eier

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#12201  av chris

Tror ikke det nei..

Hva betyr "klargjort for stor stereo" ? Store høl i veggen og sånn? :D

#12202  av MRQuoc

noe sånt sikkert
hva om jeg ikke vil ha stereo der?

må vel leve med de store hullene da?

#12208  av chris

MRQ skrev:noe sånt sikkert
hva om jeg ikke vil ha stereo der?

må vel leve med de store hullene da?
..antakelig.. eller kjøpe nye paneler :D

#12215  av MRQuoc

høres ... veldig langt unna meg ... så vi dropper den ;)

#12219  av MRQuoc

ser ut som den har flybridge , egentlig

#12223  av erling

chris skrev: Hva betyr "klargjort for stor stereo" ? Store høl i veggen og sånn? :D
Ligger vel kabler og skit klart sikkert. Evt. isolert med betong i gulv og vegger klar til db-drag.. Egenvekt 2430 kg. :D:P

#12224  av MRQuoc

hehehehe.., :lol: :lol:
*rofl*
 #12231  av chris

Morten skrev:
MRQ skrev:Noen av dere her inne som Eier denne her ?

-> http://www.motorborsen.no/moreinfo.asp?recno=412964 ?
Søkte på nummeret, fikk opp "Midt-Norsk Bilimport AS, Havnevegen 17 7550 Hommelvik" som eier av mobilnummeret...
Kjører gjennom Hommelvik hver dag.. det ligger et par mil utenfor Trondheim, mot flyplassen
 #12233  av @lpher

chris skrev:
Morten skrev:
MRQ skrev:Noen av dere her inne som Eier denne her ?

-> http://www.motorborsen.no/moreinfo.asp?recno=412964 ?
Søkte på nummeret, fikk opp "Midt-Norsk Bilimport AS, Havnevegen 17 7550 Hommelvik" som eier av mobilnummeret...
Kjører gjennom Hommelvik hver dag.. det ligger et par mil utenfor Trondheim, mot flyplassen
Så om det er noen som er interesert, så kan vel jeg eller Chris stikke bortom med kamera? :D

@lpher
 #12241  av chris

@lpher skrev: Så om det er noen som er interesert, så kan vel jeg eller Chris stikke bortom med kamera? :D

@lpher
Bingo ;)

#12274  av Paoblo

Hallois folkens! Den bilen har en kompis av meg kjøpt i trondhjem for fjortendager siden. Var STORE hull i dørene, "klargjort" for stereo...
Kjører forresten en mk2 90 /na selv, skal prøve å få tatt noen bilder etterhvert. Er vel blitt 8. mr2`er her i lille Mosjøen nå..

#12275  av chris

Paoblo skrev:Hallois folkens! Den bilen har en kompis av meg kjøpt i trondhjem for fjortendager siden. Var STORE hull i dørene, "klargjort" for stereo...
Kjører forresten en mk2 90 /na selv, skal prøve å få tatt noen bilder etterhvert. Er vel blitt 8. mr2`er her i lille Mosjøen nå..
Hehe, bra bilvalg. "klargjort for stor stereo" er vel best å styre unna egentlig :P
FÃ¥ tatt bilder, og registrer deg. og velkommen ;)

#12276  av MRQuoc

:) :p :o