TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2-ulykke

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#122038  av Johnny_Bravo

Fredrik skrev:
Johnny_Bravo skrev:Jeg hadde jo tenkt til å selge bilen min for å kjøpe meg en MR2 Turbo men det blir nesten litt dyrt nå ettersom jeg ikke hadde kasko, så det blir enten en billig MX-5 slik at jeg kan legge opp noen penger eller en ny MR2, har allerede tittet litt på en på nettet, hva syntes dere om denne gutter? http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc ... s=9&tot=51
Den bilen blei solgt på torsdag ;)

Bra det gikk bra med dere involverte!
ja da er det jo bare å glemme den :)

#122077  av BrennaRacing

Fredrik skrev:
Johnny_Bravo skrev:Jeg hadde jo tenkt til å selge bilen min for å kjøpe meg en MR2 Turbo men det blir nesten litt dyrt nå ettersom jeg ikke hadde kasko, så det blir enten en billig MX-5 slik at jeg kan legge opp noen penger eller en ny MR2, har allerede tittet litt på en på nettet, hva syntes dere om denne gutter? http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc ... s=9&tot=51
Den bilen blei solgt på torsdag ;)

Bra det gikk bra med dere involverte!
Grættis med ny bil da :D Regner med at det var du som kjøpte den Fredrik??

#122094  av Fredrik

Var nok dessverre ikke det :(

Da hadde det nok vært en post her allerede.. Hadde egentlig planer om å ta en tur oppover på lørdag, men fikk den kjipe meldinga litt utpå torsdags-kvelden :(

Så vi får se.. Har sett litt på en annen MR2 og skal muligens se på den i løpet av ei ukes tid :D

*Gleder seg til MR2 :twisted:*

#122099  av BrennaRacing

Fredrik skrev: *Gleder seg til MR2 :twisted:*
Det har du god grunn til å gjøre :D

Kjipt at du ikke fikk kjøpt den da... :(

#122296  av sindrejl

Johnny_Bravo skrev:Takker for oppbackende inlegg :)

Lappen skal jeg gjøre alt for å få tilbake. tror jeg brukte 20.000kr sist gang på advokatregninger, så det kan bli dyrt men det er absolut verdt det :)

Jeg har også mest lyst på MR2 igjen men jeg har 22.000kr igjen på lånet til den gamle så jeg må betale ned dette først i hvert fall :) Hvis ikke en av dere vil kvitte dere med deres MR2 jævlig billig da :)
selger jo min mr2 mk1 for 32k :)

#122405  av Johnny_Bravo

sindrejl skrev:

Lappen skal jeg gjøre alt for å få tilbake. tror jeg brukte 20.000kr sist gang på advokatregninger, så det kan bli dyrt men det er absolut verdt det :)

Jeg har også mest lyst på MR2 igjen men jeg har 22.000kr igjen på lånet til den gamle så jeg må betale ned dette først i hvert fall :) Hvis ikke en av dere vil kvitte dere med deres MR2 jævlig billig da :)

send meg en pm med all info om bilen så kansje det blir noe salg på deg :) men det blir ikke før om en liten stund da. må få tilbake lappen først

#122552  av sindrejl

Johnny_Bravo skrev:
sindrejl skrev:

send meg en pm med all info om bilen så kansje det blir noe salg på deg :) men det blir ikke før om en liten stund da. må få tilbake lappen først
ah ;) må selge fort jeg serru.. har ny bil på gang :P

#122725  av sleeper

jeg trenger den oljenivå måleren som sitter i bunnpanna på motoren din!
er den hel? sitter på samme side som reg reima!

send meg en sms hvis du har den da!?

tlf: 45236226

#123218  av Johnny_Bravo

jeg har oljemåleren, men jeg har ikke bilen akkurat for øyeblikket. Politiet har beslaglagt den for teknisk kontroll. men jeg skal få skjekket at den virker og komme tilbake til deg så fort jeg får bilen tilbake.

Jeg har en tråd på kjøp og salg hvor vraket/deler av bilen står til salgs

#123221  av angrykid

Har du noe peiling på når du forventer å få bilen i retur? er endel interiørdeler og muligens eksosanlegg (om dette er helt) som jeg kunne tenkt meg. :) Du har jo fått en PM om noe av det, men har kommet på masse i ettertid som jeg også trenger. hehe :D

#123495  av Johnny_Bravo

har egentlig ikke peiling nei. politiet/gestapo tar liksom ikke hensyn til oss vanlige dødlige i slike saker :evil: