TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2-ulykke

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#119966  av Goose

noen av medlemmer? :?

#119968  av TEMIC

Ja! Satte frokosten i vrangstupen når jeg leste lokalavisa i dag. Kan ikke få sagt det mange nok ganger. Kjør pent folkens. Bruker den strekningen mye til trening på sykkel om ettermiddagene, og tenker med gru på hva som kunne skjedd. Ser dog ut til at det går bedre en fryktet med sjåfør. http://moss-avis.no/apps/pbcs.dll/artic ... S/50719001

#119969  av kaimagne

Det er visst denne tråden som er den mest aktive, så da får jeg skrive her. Det er etter det jeg har hørt, Johnny Bravo herfra som er eier av bilen, og han var med i ulykka også.
Det er godt å se at det tydeligvis går bedre med alle sammen, skikkelig kjipt når sånt skjer.

Så fort jeg hører noe fra lokalmiljøet på hvordan det går, så skal jeg poste det her!

#119975  av TurboKnut

Får håpe det går bra med han - har sett den bilen noen ganger.
Får også håpe at straffereaksjonen mot han ikke blir så ille.

#119980  av kennethx

Håper virkelig det går bra med de involverte. Lurer litt på straffe reaksjonene, i følge avisen, 80 meter med bremse spor før smellen? Får håpe det ikke blir en eksempel sak av det hele :?

#119982  av Goose

kennethx skrev:Håper virkelig det går bra med de involverte. Lurer litt på straffe reaksjonene, i følge avisen, 80 meter med bremse spor før smellen? Får håpe det ikke blir en eksempel sak av det hele :?
Hvis det er så ille så kan jeg nesten vedde på at det vil gå ut over alle som har sportsbil i norge. Selv om Celica mk6 1.8 har kun 117hk noe som er mindre en de fleste A4 i norge. <- det var abre en sånn offtopic komentar.

Håper at alle kommertil bedring. Det er veldig kjipt når ting skjær. :?

#119991  av ina

Får skikkelig vondt i magen når jeg hører om noe sånt!! Håper det går bra med alle de som er invilvert i denne ulykken!

#120019  av Morten

kennethx skrev:Håper virkelig det går bra med de involverte. Lurer litt på straffe reaksjonene, i følge avisen, 80 meter med bremse spor før smellen? Får håpe det ikke blir en eksempel sak av det hele :?
Rettelse: 80 meter "skrense- og bremsespor", det er noe helt annet enn 80m bremsespor. Høres ut som han fikk nærkontakt med den beryktede MR2-svingen (/slegga). :(

#120023  av FireFox

Utrolig kjipt at sånnt skal skje, håper det går bra med alle.
Tipper Torild skogsholm finner på noe "lurt" nå :? 40km/t der det før var 80 o.l?? :?

#120031  av Christian

Hadde ikke Johnny en 3s-gte liggende for montering, eller ville han bare kjøpe en? (Håper han ikke hadde) Uansett, den ulykka virker stygg :(

#120033  av larsst185

han kjøpte vertfall en 3S-GTE av meg i fjord

#120038  av ST182

mener å huske at han gav opp det prosjektet..

#120040  av yeah580

Au au.. :shock:

Så ikke bra ut dette.. Får håpe på det beste.

#120048  av kaimagne

3S-GTE-motoren er solgt videre. Prata med han for ei knapp uke siden. Men vær obs, det er ikke 100 % bekreftet at han var med i ulykka!