TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GRØSS!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#12243  av chris

CelicaTurbo skrev:...da kan du ihvertfall prise deg lykkelig :shock:
mm.. tenker flere ganger på det der.. hvor heldig jeg var at jeg har de foreldrene jeg har og sånn. Blir at man bruker bilbelte på landeveien ja.. hehe

#12251  av CelicaTurbo

har alltid brukt bilbelte selv, vanen er så innarbeidet at jeg ofte tar på meg beltet ubevisst bare jeg skal flytte bilen et par meter.. :)

#12262  av RumpShaker

CelicaTurbo skrev:har alltid brukt bilbelte selv, vanen er så innarbeidet at jeg ofte tar på meg beltet ubevisst bare jeg skal flytte bilen et par meter.. :)

Hmmm.. Trodde det bare var meg som var sånn :P Siden jeg fikk lappen har jeg ALLTID brukt beltet, uansett! Jeg vil ikke betale 750 sure penger fordi, som mange syns, "bilbetet er for pyser". De som syns det kommer en dag til å sitte der med skjegget fullt av postkasser!

#12264  av CelicaTurbo

tror det er foreldrene som har gitt meg den gode vanen egentlig :)

#12265  av chris

CelicaTurbo skrev:tror det er foreldrene som har gitt meg den gode vanen egentlig :)
mm.. samme her. Er ikke ei evt bot som gjør at jeg bruker beltet.. tenker vel heller på konsekvensene HVIS det skulle skje noe...

#12267  av Erlend

Å dra på seg beltet er like naturlig som å lukke døra etter meg når jeg har satt meg inn i bilen :) Trodde alle brukte belte jeg, er litt sjokkert over at Trygg Trafikk har kampanjer om bilbeltebruk langs E-18 nå i 2003!

Skikkelige 4-punktsseler er tøft forresten... :D Leste om en som hadde montert motor på beltestrammeren på velteburet slik at han bare kunne trykke på en knapp, så ble selene så løse at han kunne betjene stereoen og bevege seg litt mer på normalt vis i kupeen. Fett!

#12272  av chris

Erlend skrev:Å dra på seg beltet er like naturlig som å lukke døra etter meg når jeg har satt meg inn i bilen :) Trodde alle brukte belte jeg, er litt sjokkert over at Trygg Trafikk har kampanjer om bilbeltebruk langs E-18 nå i 2003!
Jepp, langs E6 også. Men for å være ærlig tror jeg ikke det er problemer med manglende bilbeltebruk langs hovedveiene. Jeg mener at de som ikke bruker det, gjør det fullt og helt på egen risiko. Tror det er større problem inne i byer og lokaltrafikk.
Erlend skrev: Skikkelige 4-punktsseler er tøft forresten... :D Leste om en som hadde montert motor på beltestrammeren på velteburet slik at han bare kunne trykke på en knapp, så ble selene så løse at han kunne betjene stereoen og bevege seg litt mer på normalt vis i kupeen. Fett!
4punkt er tøft ja. Kunne tenkt meg det. Men det med motor på har jeg ikke hørt om. Har bare hørt om sånne 3 punkts med motor, sånn usa-ting, at den slenger seg over deg når du lukker døra.