TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GRØSS!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#12150  av RumpShaker

Men DETTA var godt gjort må jeg si!

#12155  av Hobbes

På det øverste bilde. Er ikke det en scopp fra en Subaru vi ser på panseret? Men dog skremende.

#12158  av CelicaTurbo

det øverste bildet er definitivt ingen MR2 ihvertfall, se på panseret ja, det er scoop fra subaru, det er ingen rom for vippelykter i panseret, og bakluken er buet, samt at det kan se ut som om dette er en firedørs bil.

#12159  av PÃ¥l

Jøss, den svarte MK2'en minner meg alt for mye om den jeg hadde ifjor.... Jeg oppfordrer alle til å ta det rolig og ikke prøve å utforske grensene. I en MR2 har du enten grep eller ikke, ingen mellomting!!!! jøss det stakk skikkelig i brystet da jeg så bildet av den svarte.....

#12170  av chris

CelicaTurbo skrev:det øverste bildet er definitivt ingen MR2 ihvertfall, se på panseret ja, det er scoop fra subaru, det er ingen rom for vippelykter i panseret, og bakluken er buet, samt at det kan se ut som om dette er en firedørs bil.
Det var min konklusjon også, at det umulig kunne være en MR2. Men.. jeg har vært med i en front mot frontkollisjon en gang, aldri mer, for å si det sånn. Satt på da.. Begynner å bli en del år siden dette. Familien på tur. Møtte en Volvo 240 i en sving, som kom med låste hjul i feil kjørebane, to 17 år gamle idioter inni, som hadde stjelt faren sin bil. Når 80 km/t møter 80 km/t.. det merkes... Et under at vi overlevde, når man ser på bildene og sånn. Mitsubishi Colt (80-talls modell) vs Volvo 240.....

Foreldra til de to gidda ikke å bry seg, så de fikk ikke noe straff.. "det er sånt ungdommer finner på det, og det er sånt som skjer" var deres mening.. fy faen, hadde jeg vært eldre da, så hadde jeg skambanka dem. Og hadde jeg vært far til de der, så hadde jeg anmeldt dem for biltjuveri.

#12174  av CelicaTurbo

men politiet må vel ha vist interesse for deres bilkjøring og crash? :shock:

#12175  av chris

CelicaTurbo skrev:men politiet må vel ha vist interesse for deres bilkjøring og crash? :shock:
Lite de kunne gjøre, så lenge de var under 18 år etc.. de fikk vel et års utsettelse på førerkortet eller noe i den dur.. men hva hjelper vel det?

#12176  av RumpShaker

chris skrev:
CelicaTurbo skrev:men politiet må vel ha vist interesse for deres bilkjøring og crash? :shock:
Lite de kunne gjøre, så lenge de var under 18 år etc.. de fikk vel et års utsettelse på førerkortet eller noe i den dur.. men hva hjelper vel det?

Dette er typisk norske lover!!! OG foreldre som gir fan! Blir sinna av sånn!

Men jeg kjører alltid med den innstilling at du veit aldri hvilke tullinger du møter i trafikken... Derfor har jeg aldri knallet før! Ingen dum innstilling det vel?

#12177  av bose

Litt artig a et mr2 er exotic da :wink:

#12192  av chris

RumpShaker skrev: Men jeg kjører alltid med den innstilling at du veit aldri hvilke tullinger du møter i trafikken... Derfor har jeg aldri knallet før! Ingen dum innstilling det vel?
Absolutt ingen dum innstilling. Har samme innstilling selv, og har heller ikke knallet :)

#12221  av Erlend

Colt VS 240 :shock: 240 er jo en tanks i forhold til Colt stakkar...rart at det ikke gikk verre!

- Den øverste "MR2"en er definitivt en Subaru. *glad* :D
- Tror jeg har sett den mk1en på nettet...før den ble knust såklart!
- Synd med den hvite mk2en... hvordan skjedde DET?

#12229  av chris

Erlend skrev:Colt VS 240 :shock: 240 er jo en tanks i forhold til Colt stakkar...rart at det ikke gikk verre!
Ja, det kan du si. Mora mi ble liggende på sykehus ganske lenge etterpå, men det gikk heldigvis bra. Jeg og broren min overlevde kun fordi foreldrene våre hadde installert ekstra sikkerhetsseler i baksetet (sikkerhetsbelter var ikke normalt i baksete på den tiden). Rart å tenke på egentlig.. Når de satte inn beltene, så lo folk av de. Er vel sånn at den som ler sist ler best.

#12238  av CelicaTurbo

...da kan du ihvertfall prise deg lykkelig :shock: