CelicaTurbo skrev:det øverste bildet er definitivt ingen MR2 ihvertfall, se på panseret ja, det er scoop fra subaru, det er ingen rom for vippelykter i panseret, og bakluken er buet, samt at det kan se ut som om dette er en firedørs bil.
Det var min konklusjon også, at det umulig kunne være en MR2. Men.. jeg har vært med i en front mot frontkollisjon en gang, aldri mer, for å si det sånn. Satt på da.. Begynner å bli en del år siden dette. Familien på tur. Møtte en Volvo 240 i en sving, som kom med låste hjul i feil kjørebane, to 17 år gamle idioter inni, som hadde stjelt faren sin bil. Når 80 km/t møter 80 km/t.. det merkes... Et under at vi overlevde, når man ser på bildene og sånn. Mitsubishi Colt (80-talls modell) vs Volvo 240.....
Foreldra til de to gidda ikke å bry seg, så de fikk ikke noe straff.. "det er sånt ungdommer finner på det, og det er sånt som skjer" var deres mening.. fy faen, hadde jeg vært eldre da, så hadde jeg skambanka dem. Og hadde jeg vært far til de der, så hadde jeg anmeldt dem for biltjuveri.
-Chris-
Bilradiospesialisten AS Trondheim
Finn oss på Facebook:
http://www.facebook.com/bilradiospesialisten
moderator