Jeg har disse, og de senker 39mm foran og 43mm bak iflg specs (Det stemmer rimelig bra for 90-93). De er av typen progressive og det er forholdsvise myke fjærer. De kunne med fordel ha vært litt hardere, men hardheten på de er veldig bra balansert mellom fronten og baken. Kjøremessig er TTE og H&R fjærene en smule bedre, men utseendemessig går S.Techene til tops, nærmest perfekt senking.
Hva slags dempere har du planlagt å bruke de med ? Originaldemperne kan du glemme, de vil nok gi opp etter et par mnd tipper jeg

Dessuten vil de ikke klare å dempe noe særlig når de er såpass lange.
Jeg har KYB AGX dempere, stillt inn på 2 foran og 2 bak. 205/40- og 215/40-17 Goodyear F1, TRD topmounts, noen TRD foringer, ellers er understellet helt 100%. Lik hardhet foran og bak gir best balanse i bilen min iallefall (Hardere bak enn foran gjør kun at ræva slipper fortere). Er underlaget perfekt kan du gå opp til 3-3, men er det ujevnt er det fare for å sprette av veien hvis du kjører på grensa. 1-1 tilsvarer omtrent slik den er originalt.
For prisen av hva du betaler for den komboen er det klart mest bang for the buck, men har du penger ville jeg nok kanskje valgt gule koni. De er bedre på rebound-demping og de har helt trinnløs justering. Dvs at de er like gode som AGX'ene til banebruk, men Koniene gir en litt mer smooth følelse til gatebruk.