Drømme dama er jo selvføgelig CAROLA, den deiligste kvinnen jeg har sett i mitt 19 år gamle liv..... sinnsykt digg hu ass...
Noen som er enig eller?
olemm skrev:Drømme dama er jo selvføgelig CAROLA, den deiligste kvinnen jeg har sett i mitt 19 år gamle liv..... sinnsykt digg hu ass...Litt lubben men det er jo bare greit det, tenk deg erfaringa da
Noen som er enig eller?
cameleon skrev:Om jeg skal komme med et seriøst forslag for en gangs skyld, så er nok Jessica Alba min favoritt av de kvinnelige stjerneneSorry hon', men jeg tror nok at jeg har bedre sjangs på henne enn hva du har. Vi jenter som rusler rundt og banker smågutta (og de store), står sammen vi vettu
conniew skrev:Jeg får absolutt hva og hvem jeg vil jegcameleon skrev:Om jeg skal komme med et seriøst forslag for en gangs skyld, så er nok Jessica Alba min favoritt av de kvinnelige stjerneneSorry hon', men jeg tror nok at jeg har bedre sjangs på henne enn hva du har. Vi jenter som rusler rundt og banker smågutta (og de store), står sammen vi vettu
cameleon skrev:steike du har det i kjeften ivertfal...conniew skrev:Jeg får absolutt hva og hvem jeg vil jegcameleon skrev:Om jeg skal komme med et seriøst forslag for en gangs skyld, så er nok Jessica Alba min favoritt av de kvinnelige stjerneneSorry hon', men jeg tror nok at jeg har bedre sjangs på henne enn hva du har. Vi jenter som rusler rundt og banker smågutta (og de store), står sammen vi vettuFikk jo deg
sw20 skrev:Hehe, kommer ingen vei med å sitte å kope som en eller annen tulling vettucameleon skrev:steike du har det i kjeften ivertfal...conniew skrev: Sorry hon', men jeg tror nok at jeg har bedre sjangs på henne enn hva du har. Vi jenter som rusler rundt og banker smågutta (og de store), står sammen vi vettuJeg får absolutt hva og hvem jeg vil jegFikk jo deg
for det der var ein innertier av ei sjekkelinje.!!!!!!!!!!
cameleon skrev:*kremte*kremte*sw20 skrev:Hehe, kommer ingen vei med å sitte å kope som en eller annen tulling vettucameleon skrev: Jeg får absolutt hva og hvem jeg vil jegsteike du har det i kjeften ivertfal...Fikk jo deg
for det der var ein innertier av ei sjekkelinje.!!!!!!!!!!
olemm skrev:Drømme dama er jo selvføgelig CAROLA..og hu er jo bilgæren også.
Anders gullstein skrev:Leste for en stund tilbake at hun hadde blitt tatt av purket på motorveien i Sverige i 150 i en Supra. Litt fart i henne også selv om hun er glad kristenHadde hun blitt tatt i 150 på Norske veier så hadde hun nok gitt opp sin religion og skjønt at det ikke finnes noen Gud...