TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Drømmedama deres?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#114643  av GT_rider

*vente på kommentar* 8)

#114659  av olemm

Drømme dama er jo selvføgelig CAROLA, den deiligste kvinnen jeg har sett i mitt 19 år gamle liv..... sinnsykt digg hu ass...
Noen som er enig eller?

#114666  av teknikeren

olemm skrev:Drømme dama er jo selvføgelig CAROLA, den deiligste kvinnen jeg har sett i mitt 19 år gamle liv..... sinnsykt digg hu ass...
Noen som er enig eller?
Litt lubben men det er jo bare greit det, tenk deg erfaringa da :P :D

#114669  av Anders gullstein

Venke Knutson får ihvertfall pulsen min til å stige et hakk opp :twisted:
Vedlegg
WenkeXKnutson.jpg
WenkeXKnutson.jpg (7.74 kiB) Vist 714 ganger
grand1.jpg
grand1.jpg (18.87 kiB) Vist 714 ganger

#114701  av conniew

cameleon skrev:Om jeg skal komme med et seriøst forslag for en gangs skyld, så er nok Jessica Alba min favoritt av de kvinnelige stjernene :wink:
Sorry hon', men jeg tror nok at jeg har bedre sjangs på henne enn hva du har. Vi jenter som rusler rundt og banker smågutta (og de store), står sammen vi vettu :wink:

#114703  av cameleon

conniew skrev:
cameleon skrev:Om jeg skal komme med et seriøst forslag for en gangs skyld, så er nok Jessica Alba min favoritt av de kvinnelige stjernene :wink:
Sorry hon', men jeg tror nok at jeg har bedre sjangs på henne enn hva du har. Vi jenter som rusler rundt og banker smågutta (og de store), står sammen vi vettu :wink:
Jeg får absolutt hva og hvem jeg vil jeg :wink: Fikk jo deg :wink:

#114715  av sw20

cameleon skrev:
conniew skrev:
steike du har det i kjeften ivertfal...

for det der var ein innertier av ei sjekkelinje.!!!!!!!!!!

#114772  av cameleon

sw20 skrev:
cameleon skrev:
conniew skrev: Sorry hon', men jeg tror nok at jeg har bedre sjangs på henne enn hva du har. Vi jenter som rusler rundt og banker smågutta (og de store), står sammen vi vettu :wink:

Hehe, kommer ingen vei med å sitte å kope som en eller annen tulling vettu :D

#114777  av Goose

Hva heter hun som spilte i FNF? Hun er lekker... 8)

#114793  av conniew

cameleon skrev:
sw20 skrev:
cameleon skrev: Jeg får absolutt hva og hvem jeg vil jeg :wink: Fikk jo deg :wink:

Hehe, kommer ingen vei med å sitte å kope som en eller annen tulling vettu :D
*kremte*kremte*

#114801  av TurboKnut

olemm skrev:Drømme dama er jo selvføgelig CAROLA
..og hu er jo bilgæren også.
Har vel en gammel amerikansk 60'talls muskelcab og et par høvelige sykler stående i garasjen sin.
(tildels enig med deg - kunne godt dratt på biltur med henne bak rattet).

#114821  av Anders gullstein

Leste for en stund tilbake at hun hadde blitt tatt av purket på motorveien i Sverige i 150 i en Supra. Litt fart i henne også selv om hun er glad kristen :twisted:

#114951  av FireWalk

Anders gullstein skrev:Leste for en stund tilbake at hun hadde blitt tatt av purket på motorveien i Sverige i 150 i en Supra. Litt fart i henne også selv om hun er glad kristen :twisted:
Hadde hun blitt tatt i 150 på Norske veier så hadde hun nok gitt opp sin religion og skjønt at det ikke finnes noen Gud... :wink: :lol:

#114969  av Anders gullstein

Da har hælvette braka løs ja :lol:

#114976  av grimfer

Jeg synes egentlig ikke de som man bare ser på bilder er helt det store. Gi meg ei jente som er fin uten sminke og med bustehår om morran, og jeg er rimelig lykkelig.