TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fjerning av unødvendig vekt!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#11309  av PwRmAd

Klart det, jeg får det godkjent på Malta, og da mener jeg der er en lov i Norge som sier at biler godkjent i EU blir godkjent i Norge...Avgiftene er jo en helt annen ting, men...jeg har jo Maltesiske skilter, går jo det også da, og før det blir global oppvarming og Norge har en snitt temp på 28c, så har ikke jeg planer om å flytte hjem igjen 8) Snadder å kunne kjøre toppløs og på sykkel året rundt da, og uten fartskontroller....ikke sant Markus :wink:

P.s, takker og bukker Kristian, nye nick'et passer bedre syns jeg...

#11310  av PwRmAd

Fandens dobbelposting...... :evil:

#11331  av CelicaTurbo

jaja, du finner ut om registrering når det blir aktuellt :)

ellers, du har vel nummeret mitt så det er helt greit om du ringer neste uke, har du ikke nummeret lenger så send en melding på MSN eller noe :)

#11339  av PwRmAd

CelicaTurbo skrev:jaja, du finner ut om registrering når det blir aktuellt :)

ellers, du har vel nummeret mitt så det er helt greit om du ringer neste uke, har du ikke nummeret lenger så send en melding på MSN eller noe :)
Har det enda, men det ligger pá Malta, men finner deg pá msn i lópet av helga... Reiser fra Brasil i kveld, sá ná skal jeg pá flyplassen og drikke meg full etter 4 uker pá rigg..

Latez

#11360  av chris

Ikke for å være kverulant eller vanskelig eller noe.. men.. "fjerning av vekt" ? ;)

#11361  av PwRmAd

Hehehe, jaja, vet det, vi glei litt ut her ja... :lol:

#11378  av erling

PwRmAd skrev:Det jeg har planer om er å droppe en 5VZ-FE motor inn, Den er er 3,4L V6 med jernblokk, og tåler ENORME effekter. Tåler mye mer en 1MZ-FE motoren, men veier litt mere. Vet om biler (Tundra og 4RUNNER) i statene som kjører med enten twin-turbo gt25r med ca 720rwhp og en annen med både TRD kompressor, singel GT42R turbo og 900rwhp.. :shock: og en dreiemoment kurve som ser ut som Prekestolen....Hjulspinn i 160 kmt.... :twisted:
Og dette er på gate biler...ok, det er jo med racebensin, men alikevell....5VZ-FE motoren er regnet som skuddsikker!!!!!

Motoren passer rett på S153 kassen, så dette er bare en lek, el. er ikke et problem, har autronic, så det er bare å leke litt med ledningene..

Noen som har en 3,4L Hilux motor liggende??????
Begynner å bli heftig da.. :D:D Men det må jo være en sykt rå respons i den motoren til Brad. Har mye å si det og, ihvertfall til gatebruk..
chris skrev:Ikke for å være kverulant eller vanskelig eller noe.. men.. "fjerning av vekt" ? ;)
Og alt var min feil.. Bilde :D

#11384  av chris

erling skrev:
Og alt var min feil.. Bilde :D
..It usually is.. ;) :mrgreen: :mrgreen: