Stemmer det, V6 med kompressor..Brad har brukt 1MZ-FE 3,0L motoren i sin..Dette er en hel alu-motor og veier det samme som en 3S-GTE motor.
Det jeg har planer om er å droppe en 5VZ-FE motor inn, Den er er 3,4L V6 med jernblokk, og tåler ENORME effekter. Tåler mye mer en 1MZ-FE motoren, men veier litt mere. Vet om biler (Tundra og 4RUNNER) i statene som kjører med enten twin-turbo gt25r med ca 720rwhp og en annen med både TRD kompressor, singel GT42R turbo og 900rwhp..

og en dreiemoment kurve som ser ut som Prekestolen....Hjulspinn i 160 kmt....
Og dette er på gate biler...ok, det er jo med racebensin, men alikevell....5VZ-FE motoren er regnet som skuddsikker!!!!!
Motoren passer rett på S153 kassen, så dette er bare en lek, el. er ikke et problem, har autronic, så det er bare å leke litt med ledningene..
Noen som har en 3,4L Hilux motor liggende??????