Nei for å være helt ærlig med deg, så om du hadde gidet så hadde udu fått det til uten å måtte selge bilen.
Også å selge bilen, si opp jobben det føres ut som en sånn panikk løsning på en som ikke orker å tenke litt positivt her.
Moped kan du kjøre når du har mistet lappen. Ta kontakt med trafikkstasjon angående dette.
Sier ikke dette for å peke på deg, eller være frekk eller noe.
Men jeg skal LOVE deg en ting. Selger du mr2en,sier du opp jobben og retter økonomiske problemene så dukekr opp nye etter noen få mnd.
OG når du får lappen tilbake så sitter du hjemme uten jobb og uten mr2. Du kommer til å angre så sinsykt at det blir verre enn du har det nå.
Har vært i økonomiske kriser før, og det var helt sinsykt. Man var deppa osv.. Men en ting jeg satt krevet til meg selv.. Ikke selge bilen... Dæven det var harte og slitsome mnder men jeg angrer ikke på det i dag...
Takker til mamma som sa at jeg ikek har lov å kvitte meg med T23
Stå på, det finnes ALLTID mer en 2 løsninger på samme sak.
Også å selge bilen, si opp jobben det føres ut som en sånn panikk løsning på en som ikke orker å tenke litt positivt her.
Moped kan du kjøre når du har mistet lappen. Ta kontakt med trafikkstasjon angående dette.
Sier ikke dette for å peke på deg, eller være frekk eller noe.
Men jeg skal LOVE deg en ting. Selger du mr2en,sier du opp jobben og retter økonomiske problemene så dukekr opp nye etter noen få mnd.
OG når du får lappen tilbake så sitter du hjemme uten jobb og uten mr2. Du kommer til å angre så sinsykt at det blir verre enn du har det nå.
Har vært i økonomiske kriser før, og det var helt sinsykt. Man var deppa osv.. Men en ting jeg satt krevet til meg selv.. Ikke selge bilen... Dæven det var harte og slitsome mnder men jeg angrer ikke på det i dag...
Takker til mamma som sa at jeg ikek har lov å kvitte meg med T23

Stå på, det finnes ALLTID mer en 2 løsninger på samme sak.
----------------------------------------
x- 2009 Honda Civic i-CTDI -> *Diesel glaskap, kun for entusiaster*
x- 2006 Toyota Yaris D4D -> *Fornuftighet på 4 hjul*
x- 2000 Toyota Celica GT T23 -> *Galskap på 4 hjul, kun for entusiaster*
x- 2009 Honda Civic i-CTDI -> *Diesel glaskap, kun for entusiaster*
x- 2006 Toyota Yaris D4D -> *Fornuftighet på 4 hjul*
x- 2000 Toyota Celica GT T23 -> *Galskap på 4 hjul, kun for entusiaster*