Jeg må bare takke igjen for alles medfølelser!
Nå når det har gått noen tilmer så ser jeg jo bedre konekvensene, har skrudd bil hele vinteren for å kunne kose meg med den i sommer og så skjer dette...!

Men life goes on, sker det no spes. sånn som treff o.l. må jeg jo bare få meg en sjåfør.
Jeg kan jo komme med en forsiktig anbefaling om å hode seg innenfor "lappen grensa" for de som ikke har kommet i min situasjon enda.
Erling, jeg skal nok finne en sjåfør, ja

så får jeg håpe at du fortsatt har "flaks" eller uansett ikke mister lappen hvertfall...
Hobbes, så du har vært utfor dette du og? Onkel antydet noe sånt som 3 mnd. og 5000kr for meg...
Bilen som stoppet meg var en helt ny Volvo V70 stasjonsvogn, koksgrå med bått blinkende 1000 metere i grillen og den hadde PP registrering.
Josten, Jeg må jo bare takle det, men jeg får jo se på det sånn at detblir ikke meg som skal kjøre til og fra fest i sommer
Jan-erik, når det gjelder flyplasstreff så vet jeg ikke hvordan det stiller seg, men sjansen for at UP er tilstede er vel relativt liten.. så vi får se..
Bose, uansett om du ikke er gammel nok til å miste den får du jo være forsiktig da.. For da havner du ikke i samme situasjon vet du.. Jeg har hatt lappen i 7 år og til nå har jeg hatt to fartsbøter før dette.
Memo, Det hadde vært morro å sittet på, hvis vi er på treff sammen, takker for det
Bjørni, Det er vel enda noen mr'er igjen i Sandnes, men vi skulle jo vært der vi og! Men hvis du ikke har hørt no' fra overmakten etter 3 måneder så kan du stikke ned på stasjonen og kreve lappen tilbake.. Tror jeg ville tatt meg en tur hvis jeg var deg... Tror jo at dine 140 i 80'en kunne vært meg og om jeg hadde vært uheldig...
@lpher, sant nok, kipt men lite å gjøre no med.. Så du har vært uheldig du og..

Jeg er jo takknemlig for at de ikke har vært der når jeg har testet, ja.. uten å gå nærmere inn på det..
Forresten så var jeg i Egersund på Lørdagen, og kom tilbake til Sandnes litt utpå morrakvisten, vi var tre biler og slo av en prat etter at vi var hjemme igjen, og når han ene hadde reist kom sandnes P. og tok oppstilling for spaning på oss to som stod igjen. Når vi begynnte å røre på oss begynte de å svinge etter, men da stoppet vi igjen og da stoppet de og.. Det endte med at vi ble stående å prate til de ikke gadd å stå der lenger.. Så når de reiste stakk vi. Aner ikke hva de ville, men vi hadde ikke lyst til å finne det ut heller.
Tanken slo meg jo litt om de kansje har vært ute etter meg/ oss og fulgt etter, da... og igjen sett meg i dag, men det er bare antagelser...

Markus

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV