TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forza er her!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#107806  av kake

Da har jeg fått spilt Forza i noen timer også. Må bare si at det er det beste bilspillet jeg har prøvd hittil, og jeg har ikke begynt på karierre-modusen engang, kun spilt online i forskjellige race. Det må bare prøves! Man kan bli medlem av en online bilklubb også, noen med på og starte [TS-OGN] ? Kan utfordre andre klubber til løp, drags osv, og poengene til klubben regnes ut av hva medlemmene har osv. Det er så sykt mye du kan...

Her er en haug med reviews av Forza. Jeg gidder ikke å skrive så mye, dere kan heller lese reviewene dere som ikke er overbevist! Nå må jeg bare få kjøpt meg et skikkelig ratt :D

#107818  av tbergstad

Da må du prøve å skaffe fanatec sitt ratt. Det er vel det beste på markedet. http://www.fanatec.com/

#107828  av kake

Ja det ser meget bra ut, men det koster 1200-1300,- hvis man bestiller fra siden inkl porto. Litt dyrt, vet du om noen forhandlere i Norge ?

#107845  av tbergstad

Nei har ikke peil.. Går det å bestille fra fanatec så blir vel det billigst. Jeg kommer trolig til å kjøpe dette rattet så fort jeg har penger.

#108106  av Mr2 Mk2

Genialt,Kjører 95mod turbo mr2 med border kit,og såklart wannabe Markus Camelon farge. :roll:
Lexus Is 200 med supra motor er ikke så dumt det heller,artig å ligge brei :shock:

#108107  av The Doctor

Da ha r jeg spillet også.. Likte det kjempe godt.. Noe som er veldig positivt er at det er mye vanskligere enn GT4.. Som gjør at Gt4 blir fort litt kjedelig.. Forza ruler gata!! :twisted:

#108117  av perchr

fett, får se om det blir å skaffe forza i morgen når butikkene er åpen igjen, virker skikkelig stilig :D
lurer også litt på om jeg skal prøve å komme meg online med xboxen, så lurte jeg på om det er mange ts-ognere som spiller online med xboxen? hadde vært fett å f.eks dannet no ts-ogn bilklubb som kake nevner i forza :D

lurte også litt på de forskjellige måtene å komme seg online på.. man har jo selvsagt xboxlive, men det koster jo.. er det noen gratis alternativ som dere andre har gode erfaringer med? bør helst være en måte der jeg slipper å være avhengi av å bortpå pc for å starte spill osv siden pcene står ikke nærme tv. :D

Gratulerer med dagen alle! HippHipp

#108128  av tbergstad

nja.. det finnes to alternativ for onlinespilling uten live.. Xbconnect, og xlink-kai.. Men begge må ha pc koblet sammen i et nettverk med xboxen med f.eks en switch.
Jeg spiller på xbconnect veldig mye. Det hadde jo vært kult med flere der :wink:

#108129  av perchr

ja, ok.. men hvordan er det, når du skal joine og hoste spill osv, må du gjøre det på pcen? eller kan det styres fra xbox/tv? det går helt fint å koble den til pcer i nett, problemet er bare at jeg ikke har lyst til å springe mellom pc og tv for hvert game..

#108140  av espenk

Må si jeg faktisk ble litt overrasket over hvor bra dem hadde fått til Forza, men av en eller annen grunn så føler jeg ikke at det når helt opp til GT4.
Og antallet biler i spillet er ganske skuffende synes jeg :?

#108160  av kake

perchr skrev:fett, får se om det blir å skaffe forza i morgen når butikkene er åpen igjen, virker skikkelig stilig :D
lurer også litt på om jeg skal prøve å komme meg online med xboxen, så lurte jeg på om det er mange ts-ognere som spiller online med xboxen? hadde vært fett å f.eks dannet no ts-ogn bilklubb som kake nevner i forza :D

lurte også litt på de forskjellige måtene å komme seg online på.. man har jo selvsagt xboxlive, men det koster jo.. er det noen gratis alternativ som dere andre har gode erfaringer med? bør helst være en måte der jeg slipper å være avhengi av å bortpå pc for å starte spill osv siden pcene står ikke nærme tv. :D

Har startet [TOGN] nå, så det er bare å bli med. Det var maks 4 siffer i tittelen. Info og webside om klubben ligger under info selvsagt :)

Kjører nå en Rød Kaminari stylet MK2 med ca 500 hk 8) Sotede ruter og border? spoiler samt 18" og annet snacks :)

Skaff deg Live!, da kan vi prate sammen med mic osv, og så funker det uansett. XBconnect er rimelig strevsomt i lengden syntes jeg. Live er bare 500,- for et helt år, ikke ille det da. Det er helt genialt :wink:

#108162  av kake

espenk skrev:Må si jeg faktisk ble litt overrasket over hvor bra dem hadde fått til Forza, men av en eller annen grunn så føler jeg ikke at det når helt opp til GT4.
Og antallet biler i spillet er ganske skuffende synes jeg :?
En kompis som spiller GT4 endel sier at utvalget ikke er så bra i GT4, siden det er så vanvittig mange like biler der, f.eks utallige utgaver av Skyline og Evo's osv. Og altfor mange ubrukelige biler. Hva er vitsen? :wink: Har du Ferarri i GT4 da? :D

#108188  av perchr

kake skrev:
perchr skrev:fett, får se om det blir å skaffe forza i morgen når butikkene er åpen igjen, virker skikkelig stilig :D

Har startet [TOGN] nå, så det er bare å bli med. Det var maks 4 siffer i tittelen. Info og webside om klubben ligger under info selvsagt :)

Kjører nå en Rød Kaminari stylet MK2 med ca 500 hk 8) Sotede ruter og border? spoiler samt 18" og annet snacks :)

Skaff deg Live!, da kan vi prate sammen med mic osv, og så funker det uansett. XBconnect er rimelig strevsomt i lengden syntes jeg. Live er bare 500,- for et helt år, ikke ille det da. Det er helt genialt :wink:
hehe, høres veldigbra ut dette ja :D får se i morgen, men håper det blir både forza og live :D 8)
finnes det mange andre norske klubber da? panzerstålklubber osv, slik at vi kan vise de hva som duger? :wink:

hvor får jeg kjøpt forza foresten? selger de det på elkjøp`?

#108412  av kake

perchr skrev: hehe, høres veldigbra ut dette ja :D får se i morgen, men håper det blir både forza og live :D 8)
finnes det mange andre norske klubber da? panzerstålklubber osv, slik at vi kan vise de hva som duger? :wink:

hvor får jeg kjøpt forza foresten? selger de det på elkjøp`?
Elkjøp har det du trenger. Ja, er haugevis av klubber der...

#108416  av Special

haha.. jeg har bedre mr2 enn deg Ezpen!