Skal inrømme at jeg har latt det gå litt for lang tid. Jeg Liker ikke å kjefte å smelle på folk.. Nå var jo motoren fin en stund før frieksosen kom tilbake, og nå var jeg jo bare NØDT til å ta affære.. Kompisen min sa at enten går du og snakker med de ellers gjør jeg det... enden på visen ble jo at han gjorde det.. hehe.. Kanskje like greit siden han som har jobbet på verksted tideligere VET hva slags regler de har å forholde seg til, og hva slags rettigheter man har som kunde.. og ham mente på at i denne saken hadde jeg alle kort på min side..
Håper bare de tar på seg ansvaret og fikser den nåda når de skal undersøke bilen den 18. Frem til da har jeg jo ikke bil.. og om de velger å IKKE fikse bilen så vil det jo gå enda lengre tid før jeg får bil.. kjipt nå som sola titter frem og det er blitt vår..
Ang at han har skrudd på BMW så ser jeg ikke på det som noe problem.. hehe, han har skrudd på så godt som alle bilmerker og jeg tror han har 10 ganger mer peiling enn noen av de folka inne på Toyota. han driver og bygger motorer fra begynnelsen av, bygger elektronikken og alt selv og programerer den selv fra grunnen av.. han har bygget mange rally motorer som har bidratt til å vinne rally-løp.. så han stoler jeg 110% på
SW20: Nei nå ser det ut til at det spøker for våler

det er jo så TYPISK dette her.. jeg som hadde sett frem til å treffe hele TS-OGN gjengen der nede.. ikke før er bilen ferdig utvendig før det indre tar kvelden...
Nå er det riktig nok bare en sensor til rundt 1500 kr som er tatt kvelden, men nå er jeg jo så blakk pga alle utgiftene jeg har hatt på bilen i det siste at jeg som sagt ikke har råd til mat engang.. har hatt ca 40.000 kr i utlegg på bilen nå den siste måneden... og nå dette.. da må jeg se langt etter noen ny sensor.. Tenkte jeg skulle få den klar til våler, og jammen så det ikke ut til at jeg lå forran skjema også, også skjer dette! blir så irritert... Gidder ikke låne penger med noen heller for å fikse det, har allerede lånt så mye penger over alt at jeg ikke kan begynne å låne noe mer.. så det får bare være.. får heller ta meg en tur neste år..
P.S: SW20.. dere har løftebukk på jobben sant? jeg tenkte vi kanskje kunne løfte opp bilen og sjekke kablingen til sensoren... bare sånn i tilfelle.. tviler sterkt på at det er noe galt med den da... men skader jo ikke å prøve.. symptomene er nemlig akkurat de samme som de var sist gang sensoren tok kvelden.. men kan jo ikke skade å gjøre et tappert forsøk.. om du har tid da vel å merke..