Du har kjøpt samme BOV som jeg har

Den kan justeres slik at den slipper luften ut veldig kjapt og da får du bare et TSSSH som varer et sekund ca.. men om du lar fjeren være veldig slakk så slipper den ut litt før, og det vedvarer litt.. så det blir som et 2-3 sekunders Psssssshhhh....
Kan ikke si jeg blir Lei lyden nei.. og responsen er også mye bedre nå.. Når jeg skifter fra 3. til 4. gir kjapt har jeg turbo trykket med en gang.. med den orginale ventilen blir det hele litt tregere ettersom at turboen bremses opp mye mer i det jeg slipper gassen.. Meget bra BOV dette her. HKS SQV.
Om du har på høy musikk i bilen hører du ikke lyden noe særlig uansett... og erfaringsmessig så hører du heller ikke noe til lyden om du kjører med fjeren stram og kjører normalt. Det er kun når du gir FULL gass og så slipper den igjen at du får den voldsomme PSSH lyden.. ved normal kjøring, når du ikke akselrerer noe spesielt, eller slipper gasspedalen sakte får du heller ingen lyd...
eventuelt om du akselrerer ut på turtallet i 2 eller 3. gir og slipper gassen litt kjapt ut den første centimeteren for så å slippe den sakte så får du en slik vedvarende pipelyd fra dumpventilen... PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHSSSSSH....... hehe.. Det er iallefall artig når folk snur på hodet og stirrer
Jo høyere ladetrykk du kjører jo høyere lyd får du på dumpen også logisk nok. Men vil ikke annbefale å stille opp trykket noe særlig med mindre motoren er bygd for å tåle det..
Og om du skulle bli lei av lyden er det jo bare å sette på den orginale ventilen igjen, den lager jo litt mindre lyd.. dog er den vel gjerne litt mindre effektiv også..