TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• gran turismo 4!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#10474  av svein

Ville faktisk tatt ca 9,6 år ifølge mine bergeninger, men nå antar eg at de mente at det tar ca 1 uke for en 1 person elle noe sånt. Hvis de foreksempel er 10 personer vil det nok gå en del kjappere :roll:

#10477  av Burnout

hmm ja,forstår ikke dette helt men,det ser no digg ut så.Noen som vet hvilken biler som er med kanksje en oversikt på en side?Er Mr2 MkI med?

#10487  av CelicaTurbo

oversikten er vel ikke tilgjengelig enda og blir nok ikke det før nærmere lansering.. husker ikke om mk1 har vært tilgjengelig i noen av de andre versjonene?

#10490  av Burnout

nei det har den ikke vært,men den dukket opp på The Getaway og sega gt..Vet du når gt4 kommer ut i norge??

#10500  av arild

MR2 Mk1 var tilgjengelig i gran turismo 2, den blir sikker med i 4'ern. De skulle legge vekt på klassiske sportsbiler så vidt jeg skjønte.

#10501  av henningl

hehehe.. måtte flire litt her... det tar EN designer EN uke å modellere en bil selvfølgelig.. da kan 20 designere lage 20 i uken ;)

#10502  av Burnout

*Hehe*Ler av meg selv :roll: :oops:
Ja håper MkI er med..

#10576  av Burnout

Noen som vet om Ferrari og Lamborghini skal være med,Hvorfor har de ikke vært med før??

#10578  av Erlend

Det koster vilt med penger å kjøpe inn copyrightene til å bruke dem, det er derfor Porsche bare har vært med som RUF, fordi det er billigere...

#10657  av chris

Erlend skrev:Det koster vilt med penger å kjøpe inn copyrightene til å bruke dem, det er derfor Porsche bare har vært med som RUF, fordi det er billigere...
.. og at det var med bare EN modell av BMW i GT3 ;) Men dette er jo snakk om et japansk bilspill også da. Kjører jo fra størsteparten av alle europeiske bilene i spillet med en relativt standard Yaris :mrgreen:

Ellers, er jo for så vidt enig i at det er bedre å bruke penger og ressurser på å få til et skikkelig bilspill, i stedet for å øse ut for å få tak i copyright til ETT bestemt bilmerke.

#10661  av Burnout

Det blir nok dritkult,akkurat som de andre.Sitter faktisk å spiller 3eren nå :D

#10662  av chris

Burnout skrev:Det blir nok dritkult,akkurat som de andre.Sitter faktisk å spiller 3eren nå :D
Jeg har så og si rundet 3'ern for en tid tilbake, og deretter har det blitt litt nedprioritert. Men spørs om jeg ikke setter meg ned innen ganske kort tid, for å holde treningen ved like :D

#10664  av Burnout

63,7% jeg,og har spilt utallige timer.Har 73 biler har spilt 440 dager.Klarer faen ikke S sertefikatet...

#10666  av chris

Burnout skrev:63,7% jeg,og har spilt utallige timer.Har 73 biler har spilt 440 dager.Klarer faen ikke S sertefikatet...
Har Special License, har spilt 95% eller noe sånt. Mangler bare noen baner på Endurance (bombe..). Husker ikke hvor mange biler jeg har, men etter å ha sjekka litt på nett om hvilke biler man kan vinne og sånn, så virker det som jeg mangler bare et fåtall. Men det har gått med *mange* timer foran tvskjermen ja.. 8)
Har den Pikes Peak bilen.. og tuna den til ca 1800 hk :twisted: (men det spinner jo bare, og bilen er ubrukelig på svinger. men gøy likevel.. hehe)

#10671  av Burnout

ja har den listen man kan se hva man vinner,den er jo "Must",pikes peak bilen er syyk ja.Har 1800hk på den no og den letter så den går i rundt 1500 på bakhjula stilig.Men den suger jo til banebruk,kan som sagt ikke svinge :roll: :roll: