fikk sard body kittet mitt i dag, skal lakke og montere fortest muligt.
ps rotete leilighet
ps rotete leilighet

kaimagne skrev:Siden jeg er litt lat og ikke gidder søke, finnes det en link til noen bilder av dette ferdig montert?Godt valg Oas
Dr.Ling skrev:Har jo planer om å bestille bodykit selv, så jeg lurer "fært" på hvor Oas har bestilt ifra, og hvor mye frakten ble? Blir spanande å høre hvordan passformen er (ikke at jeg har mk3 selv).bestillte fra http://www.japanparts.com sending var 4500 og toll var 4000
Det står "lakke og montere", men det blir vel "montere og tilpasse (repeteres ad nauseam) og borre hull og lakkere og montere"
Oas skrev:Var det samme på mit kit (Trial). Lagt på en gummileppe der jeg, så da syns det ikke like mye. Ble veldig bra dette her Oas, artig at det er flere med MK3 som gjør litt med utseendet på bilen. Post gjerne flere bilderErlend skrev:Damn...var temligt bra et lite gap mellom pansere og fangeren men ser ut som de har tenkt at det skal ligge en gummi list der eller no
Me like! Ble utrolig clean! Passet bra med sølvfargen på MR2en din også egentlig. Hvordan var passformen forresten?