TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sard bodykit mk3

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #91833  av Oas

fikk sard body kittet mitt i dag, skal lakke og montere fortest muligt.

ps rotete leilighet :oops:
Vedlegg
DSCF0090.JPG
DSCF0090.JPG (72.02 kiB) Vist 211 ganger

#91839  av kaimagne

Siden jeg er litt lat og ikke gidder søke, finnes det en link til noen bilder av dette ferdig montert?

#91860  av Erlend

Gleder meg til å se hvordan MR2en din blir med SARD-kitet, Oas :) Please, post bilder av alt!

#91869  av tojo

kaimagne skrev:Siden jeg er litt lat og ikke gidder søke, finnes det en link til noen bilder av dette ferdig montert?
Godt valg Oas :wink: Meget pent kit!
SARD kittet ser slikt ut montert! :
(er vel et Type 1 kit Oas har kjøpt? :roll: )
Bilde

#91876  av GT4 CS

Det der var faktisk helt konge :D Om man ser bort ifra den flyvingen bakpå da :wink:

#91882  av Oas

lurer litt selv på hvordan det blir, har litt skeptisk fra noen bilder men her er et jeg likte. synes de ser ganske forskjelige ut fra bilde til bilde så gleder meg til å se hvordan det blir i virkligheten.
Vedlegg
frankM.jpg
frankM.jpg (46.12 kiB) Vist 205 ganger

#91910  av Erlend

Heey...sjekk det rå eksosanlegget på bildet fra Takakaira da... NICE! :twisted:

#92780  av Dr.Ling

Har jo planer om å bestille bodykit selv, så jeg lurer "fært" på hvor Oas har bestilt ifra, og hvor mye frakten ble? Blir spanande å høre hvordan passformen er (ikke at jeg har mk3 selv).

Det står "lakke og montere", men det blir vel "montere og tilpasse (repeteres ad nauseam) og borre hull og lakkere og montere" :)

#93322  av Oas

Dr.Ling skrev:Har jo planer om å bestille bodykit selv, så jeg lurer "fært" på hvor Oas har bestilt ifra, og hvor mye frakten ble? Blir spanande å høre hvordan passformen er (ikke at jeg har mk3 selv).

Det står "lakke og montere", men det blir vel "montere og tilpasse (repeteres ad nauseam) og borre hull og lakkere og montere" :)
bestillte fra http://www.japanparts.com sending var 4500 og toll var 4000

#104636  av Oas

tok sin tid.....
men nå er det gjort har bare et bilde nå men skal putte noen til senere
Vedlegg
DSCF0102.JPG
DSCF0102.JPG (177.51 kiB) Vist 204 ganger

#104644  av Oas

et til
Vedlegg
DSCF0111.JPG
DSCF0111.JPG (189.21 kiB) Vist 206 ganger

#104686  av Erlend

Damn...

Me like! Ble utrolig clean! Passet bra med sølvfargen på MR2en din også egentlig. Hvordan var passformen forresten?

#104690  av Oas

Erlend skrev:Damn...

Me like! Ble utrolig clean! Passet bra med sølvfargen på MR2en din også egentlig. Hvordan var passformen forresten?
var temligt bra et lite gap mellom pansere og fangeren men ser ut som de har tenkt at det skal ligge en gummi list der eller no

#104700  av sw20

måtte du sparkle mye????? :roll: hehe

blei dritt lekkert....

#104703  av jan-erik

Oas skrev:
Erlend skrev:Damn...

var temligt bra et lite gap mellom pansere og fangeren men ser ut som de har tenkt at det skal ligge en gummi list der eller no
Var det samme på mit kit (Trial). Lagt på en gummileppe der jeg, så da syns det ikke like mye. Ble veldig bra dette her Oas, artig at det er flere med MK3 som gjør litt med utseendet på bilen. Post gjerne flere bilder :-)