TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2=Ferrari light??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#10375  av MR2turbo

Du er heldig som bor på den siden av landet hvor det er baner, Jan Erik :) Det blir for langt for meg å reise for 3 timers banekjøring, ja.
Selv om jeg har kjempelyst til å kjøre på Rudskogen igjen..
Håpe at været blir så bra som det de melder da!!

#10376  av jan-erik

MR2turbo skrev:Du er heldig som bor på den siden av landet hvor det er baner, Jan Erik :) Det blir for langt for meg å reise for 3 timers banekjøring, ja.
Selv om jeg har kjempelyst til å kjøre på Rudskogen igjen..
Håpe at været blir så bra som det de melder da!!
Du får sette av 2. august da Markus. Er banekjøring hele denne lørdagen med Norsk Sportsvogn klubb på Rudskogen.

Ellers så er jeg enig i at jeg er heldig som har noen baner i nærheten. Skulle fortsatt vært flere, samt mulighet for å kjøre oftere til en billigere pris. Får håpe det blir bygget noen baner på sør- vestlandet. Et fint trafikksikkerhetstiltak hadde vært å brukt pengene som skal gå til flere fotobokser til baneutbygging i stedet. Tror faktisk det kunne gitt bedre trafikksikkerhet, og at folk i større grad respekterte fartsgrensene, samt fikk bedre trening i kjøreferdigheter. Ble en liten digresjon dette her :-)

#10377  av mk1 black limited

Husk at starttidspunkt er endret fra kl. 17:00 til 18:00 p.g.a. litt overbooking av Rudskogen. Fordelen er at vi får en hel ekstra banedag som erstatning...:-D

#10381  av jan-erik

mk1 black limited skrev:Husk at starttidspunkt er endret fra kl. 17:00 til 18:00 p.g.a. litt overbooking av Rudskogen. Fordelen er at vi får en hel ekstra banedag som erstatning...:-D
:-) Fint. Vet du når den ekstra dagen blir?

#10395  av MR2turbo

Jeg skal på Toyota treff i danmark den 2.aug, Vi har blitt ivitert ned, så jeg har vurdert det til å stikke dit ned og heller ta igjen manekjøringa ved anledning.. :)
Jeg tror og at det hadde vært et bra trafikksikkerhets tiltak å lage baner rundt om i landet, ja :) Bedre å få kjørt fra seg der enn på landeveien..

#10396  av mk1 black limited

jan-erik skrev::-) Fint. Vet du når den ekstra dagen blir?
Enten i juli eller i september, har ikke dato enda.

#10397  av MR2turbo

hmmm.. .kansje jeg kan prøve å få med meg den dagen i stedet :D

#10408  av jan-erik

mk1 black limited skrev:
jan-erik skrev::-) Fint. Vet du når den ekstra dagen blir?
Enten i juli eller i september, har ikke dato enda.
I juli hadde vært fint. Er som sagt i en tidligere post på bryllupsreise i i slutten av august og nesten hele september, og i tillegg er det vel tur til ACR rundt 30. august.