TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2=Ferrari light??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #10324  av Burnout

så i et gammelt drive blad jeg har,det står det svart på hvitt at Mr2 er Ferrari light.Litt av en sammenligning,og syns jeg hørte et sted at det er Christian sin bil som er testet å avbildet i bladet??

#10327  av MR2turbo

Jo, den kvalifiserer til å bli kalt Ferrari light, gjør den ikke? :D

Forresten, det var min bil som var i det bladet.. :wink: Møtte de på Vålerbanen på japsetreffet i fjor...

#10329  av Burnout

MR2turbo skrev:Jo, den kvalifiserer til å bli kalt Ferrari light, gjør den ikke? :D

Forresten, det var min bil som var i det bladet.. :wink: Møtte de på Vålerbanen på japsetreffet i fjor...
ahh opk menn det sto at de krasjet dne i 140 i en sving stemmer det..Feit bil forresten!

#10330  av erling

Burnout skrev: ahh opk menn det sto at de krasjet dne i 140 i en sving stemmer det..Feit bil forresten!
Har du polvotter på deg? :lol: Eller øl-votter.. :D:D

Den var faktisk i Drive to ganger.. Men det var jo bare en uskyldig liten snurr i 140, ikke sant Markus? 8)

#10332  av Burnout

erling skrev:
Burnout skrev: ahh opk menn det sto at de krasjet dne i 140 i en sving stemmer det..Feit bil forresten!
quote]

????
Spør du meg burde det heller vært slik Ferrai=Mr2 light.. :D :D

#10339  av Erlend

Det er en vanlig sammenligning at MR2 er Ferrari light - rett og slett fordi den har samme layout (Midtmontert motor og bakhjulstrekk) som Ferrariene, bortsett fra at den er billigere. En Ferrari for folket.

#10342  av MR2turbo

erling skrev:

Den var faktisk i Drive to ganger.. Men det var jo bare en uskyldig liten snurr i 140, ikke sant Markus? 8)
Burnout, Takk for det :D, Erling siktet nok til et par små tasteleif i meldingen din ;) :lol:

Jo den var med i en årskavalkade i tillegg.. Og den krasjen var bare en meeeeeeget uskyldig liten snurr (i 140km/t) som tilfeldigvis endte opp på toppen av en sandvoll så alle 4 hjulene var oppe fra bakken.. :oops: :oops:
holdt forresten på å ende med en velt... :roll: Men det var jeg som kjørte bilen da, så jeg kan nok ikke skylde på noen andre enn meg og farta..
Det endte opp med en skeiv felg, skeiv demper og et par små bulker som jeg retta opp når jeg kom hjem.. hmmm.. skal ta det litt mere med ro neste gang jeg skal på bane.. :wink:

#10348  av Burnout

Ja skrev som en 5 åring der ser jeg,det går litt fort i svingene noen ganger :(

Ok da var det bare veldig overdramatisert i bladet..Nei hvorfor ta det rolig neste gang,du har fått din dose uflaks.Så neste gang tar du 160 i samme svingen :P

#10349  av jumbo

Vel, nå på sist treff, torde han ikke ut på banen i det hele tatt, så ikke ha for store forventninger... ;)

#10355  av MR2turbo

Blir forhåpentligvis ikke alt for lenge til nestegang, Jumbo ;) Skal prøve å få tatt meg en tur på en lokal bane i morra.. :D Porscheklubben arrangerer banekjøring :)

#10356  av MR2turbo

Burnout skrev: Ok da var det bare veldig overdramatisert i bladet..Nei hvorfor ta det rolig neste gang,du har fått din dose uflaks.Så neste gang tar du 160 i samme svingen :P
Var vel ikke så veldig overdramatisert egentlig.. jeg dro av banen som det stod der.. :roll:

Skal heller ta svingen i 130 neste gang tror jeg.. men uannsett så har de jo mere sjikaner nå og da får jeg ikke opp den farta uansett ;)

#10361  av Burnout

ok,husker ikke helt hva det sto er vel over ett år siden jeg leste det...Nå henger det på veggen tatt ut sidene og limt dem sammen..

#10369  av erling

Burnout skrev:Ja skrev som en 5 åring der ser jeg,det går litt fort i svingene noen ganger :(
Var bare en liten spøk da.. :D

Men snurren var jo mer enn skummel nok den..

Litt ironi og (forsøk på) humor i postene mine her og der, så se opp for: :D:o:shock::lol::P:P:P:mrgreen::P:mrgreen:

#10370  av Burnout

ok nå er jeg advart... :D

#10374  av jan-erik

MR2turbo skrev: Skal heller ta svingen i 130 neste gang tror jeg.. men uannsett så har de jo mere sjikaner nå og da får jeg ikke opp den farta uansett ;)
Er vel ikke sikkert sjikanene står der neste gang det er japsetreff. Jeg for min del likte det, da jeg ikke har så motorsterk bil. I tillegg var det jo kjøretrening, og det var litt mer utfordrende og i tillegg også skulle ta hensyn til alle sjikanene.

Bare 3 dager igjen til neste banekjøring nå på Rudskogen 10.6. Sjekket værmeldinga i stad, og meldt 22 grader og sol/delvis skyet :-).