Noen som har hub`er å anbefale,nettop formatert maskinen så alt er vekk
Bør være lav share grense
På forhånd takk
(ps.vet dette har vært oppe før)
(ps.vet dette har vært oppe før)
Jostein skrev:funker så jævla dårlig for meg,vet ikke hvorfor.Muligens fordi jeg har noe crappy firewall greier,og sliter med åpning av porter....Dessuten er jeg gammeldags og holder meg til ting jeg kanbiltokar.d2g.comer ikke noe kløpper på data
@lpher skrev:Why...oh why...bruker dere ikke BT?BT???MYE safere! Man får de nye tinga kjappere! ...og ikke minst...bruker ikke alle det nå da? LOL
FireFox skrev:BitTorrent@lpher skrev:Why...oh why...bruker dere ikke BT?BT???MYE safere! Man får de nye tinga kjappere! ...og ikke minst...bruker ikke alle det nå da? LOL
_speedy skrev: BitTorrentYepp..og denne artikkelen forteller deg "alt" du trenger å vite om det...inkludert hvorfor du bør switche til BT
http://www.bittorrent.com
Biggen skrev:Hastigheten på BT vil variere i takt med antall personer som downloader den fila du downloader. Så hvis du vil ha tak i en gammel fil, er det normalt sett mindere folk som downloader. Og da vil du være begrenset av de få brukerenes båndbredde. Og de kan kanskje ha lavhasighets tilkobling. Men med nyere filer er det flere brukere og mer bondbredde å dele på = super duper hastighet.........Det stemmer...Desto flere som deler(seedere), desto fortere går det å laste ned..Raskeste hastigheten jeg har fått på 700/300-linja vår, er 270KB/S på BitTorrent...Og det er vel greit?![]()