TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Det GÅR å få plass til litt av hvert bak i Supran! :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #131162  av @lpher

Jeg...hadde nok heller leid meg en bil å frakta dem i da :D
Vedlegg
klaus pics 025.jpg
klaus pics 025.jpg (59.84 kiB) Vist 224 ganger
klaus pics 023.jpg
klaus pics 023.jpg (39.37 kiB) Vist 227 ganger
klaus pics 021.jpg
klaus pics 021.jpg (60.6 kiB) Vist 226 ganger

#131168  av Kjelliken

8) må du så må du så enkelt er det :twisted:

#131186  av mr2die4

Det er derfor det bare blir byttet to og to dekk på min :D

#131190  av jumbo

mr2die4 skrev:Det er derfor det bare blir byttet to og to dekk på min :D
Høres kjent ut, lol

#131241  av Mr2Nyter'n;p

2 bak i bag-rom, 2 inni bilen. Går bra det :wink:

#131264  av spkstrp

Brukte å ha alle fire i passasjersetet på mr2n :roll:

#131274  av mr2die4

Mr2Nyter'n;p skrev:2 bak i bag-rom, 2 inni bilen. Går bra det :wink:
Da kjører man ikke alngt altså.. :P

#131301  av Mr2Nyter'n;p

hehe.. åffer tror du man har spoileren bak der a? :D Festepunkt for lastestropp det vett.. Ehm.. :) Men den supraen der så litt mer praktisk ut ja..

#131461  av Th4 Ghost

Synes det så genialt ut jeg :D eliminerer desverre sjangsen for passasjerer, men det trenger jo nødvendigvis ikke å være en dårlig ting:D

#134805  av Johnny_Bravo

spkstrp skrev:Brukte å ha alle fire i passasjersetet på mr2n :roll:

WOW det er ikke ille. det hadde jeg aldri utsatt bilen min for. måtte du hakke ut deler av dashbordet da eller :lol:

#134916  av spkstrp

Johnny_Bravo skrev:
spkstrp skrev:Brukte å ha alle fire i passasjersetet på mr2n :roll:

WOW det er ikke ille. det hadde jeg aldri utsatt bilen min for. måtte du hakke ut deler av dashbordet da eller :lol:
hehe neida, men er sikkert mindre dimensjon på mk1 dekka vil jeg tro ;) gikk bare med vinterdekkene da :lol:

#134931  av Dalan

Hehe det var jo rene lastebilen i forhold til min :D
Vedlegg
trangt
trangt
Photo-0182.jpg (111.74 kiB) Vist 226 ganger

#135032  av 2r-e-rik

sjerp dere a!!! dere kan da ikke gjøre sånt... det der er jo mot alle etiske regler... jeg sa bare til fattern at han bare skulle dra å hente di vinter hjula til supra'n... han gjorde det han...
men egentlig burde jeg bare kasta di hjula... for den bilen er aldri vinter kjørt... å det skal den aldri bli heller...

#135046  av celicat23

2r-e-rik skrev:sjerp dere a!!! dere kan da ikke gjøre sånt... det der er jo mot alle etiske regler... jeg sa bare til fattern at han bare skulle dra å hente di vinter hjula til supra'n... han gjorde det han...
men egentlig burde jeg bare kasta di hjula... for den bilen er aldri vinter kjørt... å det skal den aldri bli heller...
Slapp nå av. Det er bare en bil. Hva er vitsen med å eie en bil, hvis du ikke bruker den til noe fornuftig?

Hahahahahahaha :)

Men, seriøst: ville vel pakket inn hjulene litt bedre ivertfall. Fete felger forresten.