steffen karlstad skrev:alt er relativt, er så mye små plukk på den som jeg har funnet som er tydelig når bilen ble tør i lakken at du burde nevt dette..hmm? trukke det skal være noe jeg ikke har nevnt nei.. men bare send mail du
men som sagt sender deg en mail!
sindrejl skrev:vill bare nevne at sindre er en meget hyggelig selger, hvar bare litt små gretten når jeg så alle små feil på den men det ordnet seg!steffen karlstad skrev:alt er relativt, er så mye små plukk på den som jeg har funnet som er tydelig når bilen ble tør i lakken at du burde nevt dette..hmm? trukke det skal være noe jeg ikke har nevnt nei.. men bare send mail du
@lpher skrev:neida har ting på gangsindrejl skrev:eller gt4Må'kke feige allerede da?!!Bare håper Steffen også blir fornøyd med bilen da, men den gikk grovt billig
Savner lille Marianne nå
steffen karlstad skrev:takksindrejl skrev:vill bare nevne at sindre er en meget hyggelig selger, hvar bare litt små gretten når jeg så alle små feil på den men det ordnet seg!steffen karlstad skrev:alt er relativt, er så mye små plukk på den som jeg har funnet som er tydelig når bilen ble tør i lakken at du burde nevt dette..hmm? trukke det skal være noe jeg ikke har nevnt nei.. men bare send mail du
steffen karlstad skrev:Believe me, det er han hele tia ;Dsindrejl skrev:vill bare nevne at sindre er en meget hyggelig selger, hvar bare litt små gretten når jeg så alle små feil på den men det ordnet seg!steffen karlstad skrev:alt er relativt, er så mye små plukk på den som jeg har funnet som er tydelig når bilen ble tør i lakken at du burde nevt dette..hmm? trukke det skal være noe jeg ikke har nevnt nei.. men bare send mail du
Th4 Ghost skrev:helt utrolig, girkassa på bilen røyk bare noen timer etter jeg kom hjem fra tronheim-oslo også spørt svært lite om det, bare ble enig om 50/50 betaling og legger ut penger. pengene inn på konto 5 min etter jeg fant en kasse med bestemt pris..steffen karlstad skrev:Believe me, det er han hele tia ;Dsindrejl skrev: hmm? trukke det skal være noe jeg ikke har nevnt nei.. men bare send mail duvill bare nevne at sindre er en meget hyggelig selger, hvar bare litt små gretten når jeg så alle små feil på den men det ordnet seg!