TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ny topp?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #117785  av SMT

hei toppen min på min 91mod 3s-gte motor er kankje gåen, er det noen som har ny (brukt) topp som er i orden liggende? som jeg kan få kjøpe? vist toppen min er gåen.
får ikke vite om den er gåen før den 13-06-05. da skla den inn på time på toyota. vist noen har, og det viser seg at jeg trenger ny topp, hadde det vorre topp om jeg kunne fått kjøpe en brukt som er helt i orden.
for ny topp koster nesten 30000,- og det har jeg ikke råd til enda.

har akk.bestilt styling og skal få hele bilen opplakert med candi-camelon blå lakk og det er dyrt :evil:

håper det er noen som kan hjelpe meg vist jeg skulle være så uheldig at toppen er gåen.

#117836  av espenk

Markus (MR2turbo) har vel sikkert en brukt til overs :wink:
Ellers kan du jo kontakte Egon på http://www.motorimport.dk og høre om han har/kan skaffe til deg :)

#117838  av kennethx

Til 30000 får du jo ett helt rearcut fra overnevnte egon. Så har du reservedeler dersom noe annet skulle ryke.

#117915  av SMT

takk for tipsene :D

skal forhøre meg med markus,og egon. bare i tilfele toppen skulle være gåen.

#119667  av SMT

halla.jeg trenger ny topp og , jeg får ikke kontakt med markus(mr2turbo)
eller (egon)er det noen som kjenner dem godt som kan forhøre seg med dem for meg?
for jeg trenger ny topp fort, vill ha gulle mitt på veien i gjen. :twisted:

setter stor pris på hjelp.

#119668  av TOYPARTS

SMT skrev:halla.jeg trenger ny topp og , jeg får ikke kontakt med markus(mr2turbo)
eller (egon)er det noen som kjenner dem godt som kan forhøre seg med dem for meg?
for jeg trenger ny topp fort, vill ha gulle mitt på veien i gjen. :twisted:

setter stor pris på hjelp.
Kan nok skaffe deg en topp, er ikke 110% men mer en god nok, kan få den slipt om du vil.

#119840  av sleeper

jeg har en til en 1gen liggende!
45236226