TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sivil Politi

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #117718  av jsun

Hei.
Jeg la akkurat inn en liten komentar på "Sivil Supra i Drammen".
Og tenkte dette var en god anledning til å foreslå at vi på denne nettsiden, burde ha en egen gruppe under "Generelt" som omhandlet diverse sivile politibiler som er sett i de forskjellige distriktene rundt om i Norge. På den måten kan vi som elsker å kjøre, lettere vite hva vi skal se etter :wink:
Og så lenge siden blir oppdattert gjevnlig av medlemmer som møter, eller ser dem, så kan vi advare andre :D

Hva er deres meninger om det, og ikke minst, administrator?

#117719  av ADHD:-)))

Eg synes de er ett passende tiltak mot Ã…VERIVRIGE lensmansbetjenter!!!
Som bare er ute for og provosere frem eg GIGANTIS bot og inndragelse av førerkort!!! (De er opptreden som for meg er av VERSTESORT bare ein ting og si omm sånt: mørk bakgate og aluminiumbaseball kølle...........................)

#117772  av mr_2

Skal ligge en liste her på nettet en plass.Husker ikke hvor :oops:

#117780  av Elzin

men der ligger vell ikke allebilene? men det hadde vært kanon bra med bilder og info om bilene om det hadde vært mulig. har hørt at i stavanger ahr politiet fått BMW'er!!! og jeg som elsker å kjøre ræva av bmw :(

#117798  av Fantare

SØLV IMPREZA I TRONDHEIM :shock: :shock: :shock: