TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Warcreaft III

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #117432  av Elzin

spilte wc3 i dag.. kom igjennom ett map som heter pimp my hero...

fint finnish bilde :D
Vedlegg
homo.JPG
homo.JPG (81.04 kiB) Vist 137 ganger

#117438  av Zepticon

lol... Har spillt en del Warcraft III brett med pussige slutter... men det der tar kaka.. :lol:

#117490  av Blueman

loooool

#117558  av Gjertsen

er vel bare å bite i det sure eplet og innse at det er sant?!!???? :mrgreen:

#117612  av Apsis

Haha! LItt synd at jeg har slutta med det spillet der, morro nok det (bortsett fra bilder på slutten av custom maps.. vel, noen av de er morsomme også :D )
Forresten, noen her som spiller wow?

#117833  av FireFox

Haha så rått.. :D

#117837  av Zepticon

Apsis skrev:Haha! LItt synd at jeg har slutta med det spillet der, morro nok det (bortsett fra bilder på slutten av custom maps.. vel, noen av de er morsomme også :D )
Forresten, noen her som spiller wow?
Spiller og spiller.... Ehehe...
Har jo bil og da blir det lite tid til slikt... værtfall på sommern nå veia er tørre :twisted:
Men det er en del av det faste inventaret på PC'n ja... Men spiller svært skjeldent...

#118277  av Apsis

Zepticon skrev: Spiller og spiller.... Ehehe...
Har jo bil og da blir det lite tid til slikt... værtfall på sommern nå veia er tørre :twisted:
Men det er en del av det faste inventaret på PC'n ja... Men spiller svært skjeldent...
Hehe, hvis du ser på signaturen min ser du hvorfor jeg har tid til å spille :P

#118280  av Zepticon

Apsis skrev:
Zepticon skrev: Spiller og spiller.... Ehehe...
Hehe, hvis du ser på signaturen min ser du hvorfor jeg har tid til å spille :P
Dakkar... Opel 1,6? :lol: Du har min medfølelse...