TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da fÃ¥r dere ha en god sommer

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #116846  av sw20

Vil bare si go sommer til alle!!!!!!!!!!!!

kommer ikkje til å vere så mye innom her dei neste to ukene...
skal til syden i mårra kl 6 så no e bilen godt parkert i garasja og skal få stå aleine der uten meg i to uke! :cry:

får polere Han kompis når e kommer hjem så blir han nokk gla igjenn!! hehe

kommer til å savne klubben og alle sammen!!!

GO SOMMER ALLE SAMMEN 8) 8)
Vedlegg
go bilde.JPG
go bilde.JPG (82.76 kiB) Vist 504 ganger

#116853  av aneriks

god tur og god sommer :)

#116862  av Maverick

Din bastard!
Ja, jeg er misunnelig :)

Uansett, god tur og ha en fin sommer :)

#116903  av FireWalk

Jeg så noen vandaler rundt bilen din i går... tror de stod og tagget navnet på gjengen sin i siden på bilen din med kniv.. :P

Skal til syden i August jeg! så du frister ikke meg! Hiv dere med da og? ta ut litt mer ferie.. hehe.. Vidar og skal jo.. Høre om Neemi og Rune blir med.. hadde vært konge.. 8) Er litt deiligere temperatur der i August.. nå er det så helvetes varmt.. ofte opp i 40 grader.. og det blir litt i varmeste laget syntees jeg... fint når det er rundt 30.. :)

#116906  av Azrael

God tur og god ferie :D

#116908  av FireWalk

FireWalk skrev:Jeg så noen vandaler rundt bilen din i går... tror de stod og tagget navnet på gjengen sin i siden på bilen din med kniv.. :P

Skal til syden i August jeg! så du frister ikke meg! Hiv dere med da og? ta ut litt mer ferie.. hehe.. Vidar og skal jo.. Høre om Neemi og Rune blir med.. hadde vært konge.. 8) Er litt deiligere temperatur der i August.. nå er det så helvetes varmt.. ofte opp i 40 grader.. og det blir litt i varmeste laget syntees jeg... fint når det er rundt 30.. :)
Men dere får kose dere! god tur og god ferie :) Husk å få litt sol på kroppen også nåda! Ikke bare ligg på hullet hele ferien ;) kommer du likblek tilbake så sender jeg deg rett ned igjen! :lol:

#116919  av Neemi

God tur og god ferie :)

Hils snuppa di masse fra meg og kos dere der nede!

#117974  av sw20

joda... blir kjempe brun som vanlig e veit du....

her e omtrent annakvar dag med sol... men naar det e sol e det knall varmt!

har kjort atv 250cc og 600cc vannscoter...
hoppa i sann oppned strikk og holdt 2 pyton slanga!!

ps eirik med din flaks saa e det vel din bil.... for min staar innerst i ei garasje....

saag foresten en supra ger om dagen... med full styling og noe greier fra turboen ut bak eine framhjulet sykeste turbolyden e har hort paa lenge!!!
han hadde foresten ogsaa en kompis med en splitter ny mr2 mk3 med noen skit gromme baklys ........orginale.... og orginale xenon lys framme...

fikk bare snakka eit par ord med dei og gitt dei adr til klubben vaar ogsaa maatte dei fyke....

og ei e heilt sikker paa at den mk3en hadde turbo...!!!!!!!!!!

dro ivertfall kontra sladda paa torr asfalt saa det holdt bortover veien.. blaste poff lyda gjennom ei heil gate og laga noen fete spor og litt royk mens supran bare dro ut 1 og 2.... :x

nei kos dere hjemme folkens..... m

#117983  av FireWalk

ikke for å ødelegge, men det har vært sol nesten hver eneste dag hjemme mens dere har vært vekke.. hehe... 30 grader i skyggen på det meste.. ;)