TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trondheims tur

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #115029  av Gjertsen

Hallo Trondheim.
NÃ¥ skal vi opp til tr.heim og selge Corolla Gti turbo`n til en kompis.
Så da tenkte vi. hvorfor ikke dra på fylla med det samme?
Vi ankommer tr.heim rundt 24 tiden Lørdag( i morra 18.06) Så vi må booke inn på ett hotel i sentrum. også byn.

Noen anbefallinger på hoteller? ikke dyre!!!!! men sentrale! og OVERVÅKING av bil...

Noen som kunne tenke seg å møtt oss? (damer gjerne, vi er single:D )
Første gang vi er I tr.heim.

Er å treffe på mob nr 90196391 ( mitt nr)

Gi beskjed her om noe da :D
Par bilder av corollan.
Vedlegg
Tommen 030.jpg
Tommen 030.jpg (567.43 kiB) Vist 115 ganger
Tommen 003.jpg
Tommen 003.jpg (713.11 kiB) Vist 119 ganger
Bilde 035.jpg
Bilde 035.jpg (263.27 kiB) Vist 129 ganger

#115033  av Gjertsen

BTW så har vi booka hotell nå..
http://www.vikinghotel.no/beliggenhet.html

Noen bra utesteder rundt her? hva med overvåket parkeringsplass?

#115046  av cameleon

Gjertsen skrev:BTW så har vi booka hotell nå..
http://www.vikinghotel.no/beliggenhet.html

Noen bra utesteder rundt her? hva med overvåket parkeringsplass?
Tiger Tiger er jo populær da. Men det er ikke akkurat noen trygge plasser å parkere bilen ute midt i trondheim ei helg...

Viking hotell er jo midt i byen, nabo med x-utesteder som forsvant etter at en kokk var litt ivrig med frityrgryta. Noe som igjen fikk plassen til å minne om en sær dag i bosnia. Såvidt jeg vet så er det kun parkering rett utenfor hotellet, som forøverig har fullt av utesteder rundt seg hvor det vaser drita fulle folk til sent ut på natta. Parkeringshusene er vel stengt vil jeg tro.

Men skal ikke si helt sikker med parkering utenfor hotellet. Muligens det er et lokale der inne for gjester, men jeg har ikke lagt merke til noe i alle fall.

#115055  av Kaizern

Må alle bilene ut av parkeringshusene før de stenger?

#115059  av cameleon

Kaizern skrev:Må alle bilene ut av parkeringshusene før de stenger?
Det vet jeg faktisk ikke. Tviler... Tror det kun blir at du da får betale for natta den står der også hehe.

#115060  av Gjertsen

okey..
Tiger tiger ja :D
Har hørt det er no Student kro der !? var vaffal det for mange år siden sa fatter:p hehe 12 år siden..
Vel i hvertfall så kommer vi til Tr.heim i morra kl 24 ca! da er det RETT på byn :D
Får se om vi selger bilen kl 24 eller på søndag!

Pling på om non vil treffe oss eller noe :)

#115072  av sindrejl

skulle gjerne vært med men blikke bytur før neste helg :/

#115093  av Gjertsen

sindrejl skrev:skulle gjerne vært med men blikke bytur før neste helg :/
Også?`:D bare å hive deg med det:p fylla denne helga og da! må ikke være kjip!

Noen som har lyst å tjene non raske penger? kjøre oss til flyplassen i morra tidlig. send sms eller ring meg. vil ikke være noe mere på i.nett.
( vi er 2 stk som sagt, så må ha 3 seter eller mer) :)

#115141  av KK-ma70

cameleon skrev:
Kaizern skrev:Må alle bilene ut av parkeringshusene før de stenger?
Det vet jeg faktisk ikke. Tviler... Tror det kun blir at du da får betale for natta den står der også hehe.
Bilen må ikke ut før de stenger nei. skal du ut etter stengetid så finner du en kode på P-lappen du får, som du slår inn på en kodelås på inngangsdøra.Bare husk å ta med deg lappen ut av bilen.