TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvordan pakke mest mulig bagasje i en MR2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #114705  av mr2die4

Når man plutslig skal hjem fra ferie og man får ett stort ett h**vetes hustelt som man må ha med seg må man begynne å pakke bagasjerommet på litt "alternative" måter :D
Vedlegg
109-0980_IMG.JPG
109-0980_IMG.JPG (294.09 kiB) Vist 282 ganger

#114706  av mr2die4

For ikke å snakke om under huven.. :)
Vedlegg
109-0935_IMG.JPG
109-0935_IMG.JPG (203.35 kiB) Vist 278 ganger

#114711  av sw20

mr2die4 skrev:For ikke å snakke om under huven.. :)
skal du ha med tomflaskene hjem????????????????
heheh

#114716  av ST205RR

virka litt kjent det innholdet under huven din....
kanon tur det dær, fikk jo testa bremsene dine også :D

#114728  av Anders gullstein

Kjekt å kunne fordele vekt på bagasje frem og bak da :wink:

Har hatt mine konstruktive pakkinger i den bilen jeg også, men det går greit. Litt stuing her og litt bak setet og slikt, så får man plass til en del ting om man pakker mykt.

#114747  av mr2die4

ST205RR skrev:virka litt kjent det innholdet under huven din....
Joda, bremsene klarte å holde hjulene passe låst hvertfall. Hadde vært tøffere med røyk pga hjulspinn da :D Morsomt å pakke MR2. Da får man brukt hodet litt ekstra.

#114760  av sindrejl

mr2die4 skrev:
ST205RR skrev:virka litt kjent det innholdet under huven din....
Joda, bremsene klarte å holde hjulene passe låst hvertfall. Hadde vært tøffere med røyk pga hjulspinn da :D Morsomt å pakke MR2. Da får man brukt hodet litt ekstra.
hvertfall for oss som også har forsterker og sånnt dill fremme :D

#114823  av Anders gullstein

HAr satt en sub bak passasjer setet jeg også, så jeg har mista en stuingsplass :wink:

#114950  av FireWalk

alkoholen kan du jo bare helle på spylervæske tanken, så kan du gå å tappe litt hver gang du blir tørst... :lol:

#114982  av mr2die4

Tror den spylevæsken som var i tanken var ren 96% kjøpt på OK i sverige.turte ikke kjøre en stund etter den ble helt på, for den stinka noe helt borti natta. :D

#114997  av Mr2 Mk2

Var du på tur med Mr2`en i sverige i fjor,fikk med forbausende mye.Men stepphjulet har jeg for lengst dumpa,tar for mye plass.