TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lambo Diablo høyoppløselige bilder

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#111422  av cameleon

Var ikke så dum den der nei :wink:
Personlig liker jeg de gamle diabloene mye bedre, men smak og behag.

Ingen som la merke til lexus sc'en som står ved siden av da :wink: Er ikke så dum den heller hehe.

#111450  av celicagutten

har egentligt ikkje snasen for di bilene der, liker bedre ferari

#111514  av Rallar

Likte den ikke noe spesielt.. gamle diabloene er mye penere. jeg syntes lamborghini aldri ble det samme etter audi slo seg ilag.

#111539  av Zepticon

For å si det slik.... Om han hadde kasta den der etter meg så hadde jeg nok tatt den...
Men Murcielago og Gallardo er finere mener nå jeg....

Ferrari er best... =D
Elsker den lyden!!! og jeg har bare hørt den på film :roll:

#111542  av cameleon

diablo og murciélago liker jeg. gallardo mener jeg ikke er en lambo. lambo skal ha døre som går opp, ferdig med den saken :P

#111596  av conniew

svært så kresne dere var da!
Hehe. Ai laik, sier jeg bare.

#111639  av Erlend

Hadde ikke vært feil med en Lambo nei :D Drømmen er jo Countachen de damene kjører i Cannonball Run... Lyden av den gir meg frysninger hver gang :twisted:

#111684  av cameleon

Erlend skrev:Hadde ikke vært feil med en Lambo nei :D Drømmen er jo Countachen de damene kjører i Cannonball Run... Lyden av den gir meg frysninger hver gang :twisted:
Diggbar film :mrgreen: Holdt på å le meg i hjel første gangen jeg så introen på filmen, da den sorte lamboen akser fra camaro politibilen :lol:
Hadde jeg vært så stinn av penger at jeg kunne lekt meg slik, så skulle jeg ha kjørt i fra de, for så og dukke opp bak politiet, for så og kjørt i fra de og dukke opp bak igjen osv osv :lol: :lol:

#112275  av elino

RÅTT RÅTT RÅTT sier bare jeg :D :D :D Sinnsykt rå farge på den også

Jeg bare elsker lyden av Lamborghini "Boooooooo" Buldrer bra i bakken når den står på tomgang :D

I LOVE IT

#113767  av Johnny_Bravo

celicagutten skrev:har egentligt ikkje snasen for di bilene der, liker bedre ferari

Kunne ikke vært mer enig. Ferrari 355 spider er absolutt den kuleste bilen ever

#115058  av Dr.Ling

Traff en svart Diablo på veien idag, en som går her i Bodø, kruser rundt i høygir mens han prater i mobilen :roll: Endel eksotiske biler her nå, og det merkes i en liten by.

Man kan si hva man vil, men det er alltid moro å se slike på veien, virker nesten utenomjordisk, og man får aldri inntrykk av hvor flat den er, og hvor brei den rompa virkelig er når man ser på bilder. MR2'en blir som en Lada i forhold, kjedelig og klumpete..... rett og slett ordinær...... sukk

#115063  av cameleon

Dr.Ling skrev:Traff en svart Diablo på veien idag, en som går her i Bodø, kruser rundt i høygir mens han prater i mobilen :roll: Endel eksotiske biler her nå, og det merkes i en liten by.

Man kan si hva man vil, men det er alltid moro å se slike på veien, virker nesten utenomjordisk, og man får aldri inntrykk av hvor flat den er, og hvor brei den rompa virkelig er når man ser på bilder. MR2'en blir som en Lada i forhold, kjedelig og klumpete..... rett og slett ordinær...... sukk
Kan ikke være mer enig :wink:

Men dette er spesielt ved diablo. Vi har noen ferrarier som går her i trondheim. bla 348 og 355. De er lavere og bredere enn mr2, men jeg er faktisk temmelig fornøyd med bilen min når jeg kjører eller parkerer ved siden av en. Diablo derimot er noe helt annet. Designet på den er i øynene mine det råeste som noen gang er blitt laget av biler gjennom tidene. Alt med den er kun råskap. Om folk ser en ferrari stående, eller kjørende, så kan det hende at folk ser like mye på bilen min som ferrariene. Men når den ene diabloen som var her i trondheim stod parkert eller kjørte på veien, så var det som ingenting annet eksisterte hehe. Folk flokker seg rundt de som om det skulle ha vært haug med penger som ligger strødd utover gata.

Om jeg noensinne får så mye penger at jeg har råd til en, så skal jeg ha en... :wink:

#115065  av TurboKnut

Jeg drev og syklet litt rundt i Bodø i 1983 og kom over denne Lambo'n som stod utenfor et hus. Hadde kamera med meg og knipset bilde av den.
Den gang var det jo en sensasjon at en bil av dette merket var nord for polarsirkelen.
Vedlegg
180_8093.JPG
180_8093.JPG (44.26 kiB) Vist 183 ganger

#115068  av Anders gullstein

Ja, husker fra min ungdom på 80 og tidlig 90-tall, var ikke akkurat mye rå bil å se på veiene da. Jeg så ikke min første Ferrari før i 94 eller noe. Den Lamboen du kom over i 83 måtte ha vært et gullfunn fra en annen verden.

Er litt enig med at den Diablo'n som var før denne er finere. Spesielt dashbordet i den gamle er finere. Er litt svak for vippelys, men de er da pene med denne fronten også. En Diablo SV har ikke vært å forakte 8) , personlig tror jeg kanskje en Ferrari F355 med manuelt gir (tradisjonell girspak, ikke f1 pedaler bak rattet) med fast tak, eller hva med en F40 som er tidenes peneste Ferrari.