TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japanere som gir betydning av ordet OVERSTYLET

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#110393  av cappuccino

her var det litt av vært. må si at det er mange snåle biler på den første linken der,, bare eksos pottene som stikker ut alle veier,,
men den nederste linken faller litt mer i smak kan man si :P

#110448  av Dviper

Skulle likt å sett gutta med "leppa" foran på bilen på norske veier med telehiv og masse fartshomper.. Æ hadde vært flau over hatt en slik bil...

#110449  av Maverick

Det blir liksom bare ...helt dumt .. :roll: :roll:

#110494  av cameleon

Skulle seriøst vært moro å tatt med en av de bilene der på biltilsynet og bedt om å få regga de :lol:

#110496  av Morten

cameleon skrev:Skulle seriøst vært moro å tatt med en av de bilene der på biltilsynet og bedt om å få regga de :lol:
Synes jeg ser fråden stå ut av kjeften på negeren på BT i stavanger der han kommer løpende med blokka og regelboka si... :roll: :twisted: :mrgreen:

#110523  av GT_rider

Prøv å kjøre på norske landeveier med denne :lol:
Vedlegg
052691.jpg
052691.jpg (28.9 kiB) Vist 1602 ganger

#110599  av cameleon

Morten skrev:
cameleon skrev:Skulle seriøst vært moro å tatt med en av de bilene der på biltilsynet og bedt om å få regga de :lol:
Synes jeg ser fråden stå ut av kjeften på negeren på BT i stavanger der han kommer løpende med blokka og regelboka si... :roll: :twisted: :mrgreen:
Hihi :lol: :lol:

#110625  av mr_2

GT_rider skrev:Prøv å kjøre på norske landeveier med denne :lol:
Da blir det nok bitemerker i rattet ved første møte med telehiv :lol:
Men den 3000`en(bilde 3) var jo fet da...

#110628  av mr_2

Morten skrev:
Du fikk med deg at noen hadde sprengt postkassen hans for et år siden ca.?? :lol: :lol: Vet jo ikke om det var sant da,men jeg hørte at det lå en lapp ved siden av postkassekadaveret der det sto:neste gang er det ikke bare postkassen som blir sprengt.Lo så jeg gråt da jeg hørte det :lol:

#110663  av Anders gullstein

Så litt videre inn på den siden der jeg, og da var det ganske mye pent faktisk.

#110737  av conniew

sier det igjen jeg: picasso-like. :P