TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hei folkens eg har motatt klubb sjorte trenger hjelp!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #110206  av ADHD:-)))

Hei eg har fått klubb sjortene som eg bestilte men eg jar ikke betalt!!!:-(
Eg finner ikke siden/tråden vor eg bestilte den og derme har eg ingen kontonommer vor eg skall betale for di FINE sjortene!!!
KAN noen hjelpe meg???
På forhånd TAKK!!!:-)

#110208  av MR2turbo

hei du finner det på denne siden :) http://martin.webdesigns.no/ts-ogn/

Ellers så står det der:
Betalingen sendes til: Martin Adam Martinsen
Konto nr: 9710 38 04691

#110210  av ADHD:-)))

MR2turbo skrev:hei du finner det på denne siden :) http://martin.webdesigns.no/ts-ogn/

Ellers så står det der:
Betalingen sendes til: Martin Adam Martinsen
Konto nr: 9710 38 04691

TUSEN TAKK!!!:-) Eg blir meget FORT irritert når eg ikke klarer og finne ting!!!:-( Grunnet mine skrivevansker så sliter eg me søking (Eg prøvde i en time men eg rota meg bare vekk i andre intresange tråder!!!:))
SÃ¥ TAKK igjen!!!:-)

#110256  av Elzin

kjenner meg godt igjen der men har forhåpentligvis ikke noe adhd :D har en kompis som sliter med det

#110273  av ADHD:-)))

Elzin skrev:kjenner meg godt igjen der men har forhåpentligvis ikke noe adhd :D har en kompis som sliter med det
HE HE vel er de ikke du og venenne han som sliter me de???
Eg veit eg sliter ut VENNER som ikke takkler mitt TEMPO eg er vel ganske lik den DURASEL kaninen GÅR og GÅR og GÅR å GOR littt til !!!:-)
og verre blir de viss eg blir IVERIG!!! Ã… tolmodighet er et MERKLIGT or fra nynork fremedorbok!!! uten medesin!!!:-)
Viss eg drikker for sterk KAFFI eller COCACOLA å ikke mins søtsaker så tar eg AV!!! som folk som beuker ulåvelig amfettami!!!(SPID) Så eg kan holde de gående i flere DØGN på KAFFI eller BRUS!!! Så da kan eg vere meget UTOLMODIG Å IRRITEREND nett som folk som bruker DOP!!!
Eg sutta og drikke COLA å spise snop for 4År siden!!!:-)
Eg anntar fleste kjennernoen som har ADHD som har ikke har ADHD diagnise (De er den kompisen/vennen som KRANGLER/SLÅSS/BRÅKER mest uten noen normal grunn!!! allti i bevegelse elle urolig MASETE PREIKSOM å som de virker att aldrig såver!!! Eg sån Ca såver 2til 5 timer per døgn P.S Eg har MEGET HØGE ADHD målinger (SUPER HYPERAKKTIV)som gjør att eg får en annen medisin en RITTALIN som seff ikke virker på meg!!!:-)
Eg veit ikke omm dere har lest den tråden om lit omm ås selv: vor eg skreiv att eg har nylig fått diagnosen for 2.1/2År siden eg fikk medisin for den ADHD diagnosen eg har så de er håp for andre å få diagnose i voøsen alder!!!
For me er de FANTASTISK bedring me medisinen!!!:-) eg kan jo ligge bak en bil som ligger 5Km for seint uten og KOKEÅVER å kjøreforbi (GAL MANSKJØRING) å de er MYE billigere for eg har slitt ut 18 biler på grunn av mitt TEMPRAMANG uten medisin!!!
De var Litt meire omm meg!!!

#110320  av NISMO

ADHD:-))) skrev:
Elzin skrev:kjenner meg godt igjen der men har forhåpentligvis ikke noe adhd :D har en kompis som sliter med det
Eg veit eg sliter ut VENNER som ikke takkler mitt TEMPO eg er vel ganske lik den DURASEL kaninen GÅR og GÅR og GÅR å GOR littt til !!!:-)
og verre blir de viss eg blir IVERIG!!! Ã… tolmodighet er et MERKLIGT or fra nynork fremedorbok!!! uten medesin!!!:-)
Viss eg drikker for sterk KAFFI eller COCACOLA å ikke mins søtsaker så tar eg AV!!! som folk som beuker ulåvelig amfettami!!!(SPID) Så eg kan holde de gående i flere DØGN på KAFFI eller BRUS!!! Så da kan eg vere meget UTOLMODIG Å IRRITEREND nett som folk som bruker DOP!!!
Eg anntar fleste kjennernoen som har ADHD som har ikke har ADHD diagnise (De er den kompisen/vennen som KRANGLER/SLÅSS/BRÅKER mest uten noen normal grunn!!! allti i bevegelse elle urolig MASETE PREIKSOM å som de virker att aldrig såver!!! Eg sån Ca såver 2til 5 timer per døgn P.S Eg har MEGET HØGE ADHD målinger (SUPER HYPERAKKTIV)som gjør att eg får en annen medisin en RITTALIN som seff ikke virker på meg!!!:-)
Eg veit ikke omm dere har lest den tråden om lit omm ås selv: vor eg skreiv att eg har nylig fått diagnosen for 2.1/2År siden eg fikk medisin for den ADHD diagnosen eg har så de er håp for andre å få diagnose i voøsen alder!!!
For me er de FANTASTISK bedring me medisinen!!!:-) eg kan jo ligge bak en bil som ligger 5Km for seint uten og KOKEÅVER å kjøreforbi (GAL MANSKJØRING) å de er MYE billigere for eg har slitt ut 18 biler på grunn av mitt TEMPRAMANG uten medisin!!!
Hehe du virker som en artig fyr :wink:
Virker faktisk jævlig ærlig.

Du får ha lykke til med å klare å holde nyebilen hel og fin. :)

#110354  av ADHD:-)))

NISMO skrev:
ADHD:-))) skrev:
Hehe du virker som en artig fyr :wink:
Virker faktisk jævlig ærlig.

Du får ha lykke til med å klare å holde nyebilen hel og fin. :)
HE HE ja i følge mengen av mine venner og deres venner så er ALTFÅR erlig og rettfrmm preikende Eg eier ikke skamm eller samvittighet!!!
som du dere da sjønner så har de blitt MYE krangling og slåssing for eg sier ting rettfrem ikke noe røring i grøten som eg HATER for eg seg og hører på nor folk preiker att di pynter eller ikke tørr si sannheter (eller rettut)
Eg sjåkkerte min fastlege nårr eg ville ha ADHD test for eg sel sjønte kroppen min ikke takklet meir stress (før så slapte ALDRIAV altig ANNSPENT) som resulterte i konstant senebetenelse i armer og rygg for eg har alder hat mindre en 300timer overtid og meste eg hadde var 756timer overtid!!!
som du sjønner de går ikke i lengden for meg gjikk de fint til eg hadde så mye sene betenelse att eg ikke kunne bevege armene uten konstant strømm/prikking (for andre så vill vell de si EKSTREM SMERTE )
så eg blei syke melt i perioder til eg ikke hadde senebetennels lengre!!!
Menn fastlegen bare sa att de var bare meg som jobberALTFORMYE!!! men eg virte jo att eg er hyperakktiv og aldrig kunne slappe av uten nor eg drakk øl for da blei eg heilt PUDDING og avslappet og devar da eg konstant havnett i krangel og slåss!!! du dere har nåkk hørt og kansje opplevd SVARTESINNE de får eg eller som andre vill si eg haddr ikke noen form for lLUNTE bare EKSPLODERTE som eg aldrig huskett etterpå
på grunn av SVARTESINNET mit
Men eg blei eyyer masse syr sent til spesialis i HAUGESUND i 2dager for å ta ADHD test !!! som eg STO me GLANS!!!
Eg skulle betalt MYE for og filmet alle di meget rare undsjyldninger og forståelser eg fikk den dagen eg bei innkalt til fastlegen vor legen hadde fått svaret på testen som fortelte di i vilken grad av ADHD eg hadde!!!
Så da forsto di PLUTSELIG vorfor eg hadde slike syntomer (Di trodde selfølgelig att eg brukte DOP men de gjore eg jo ikke som di fikk bekrefta med pisseprøve!!! eg prøvde og fortelle di mine plager ikke hadde noe med dop og gjøre (men eg kan tenke di lurte på mitt kroppspråk når eg blir iverig elle drokke COCACOLA da kann de jo se ut som eg må ha brukt SPID!! som eg ikke har RØRT!!!:-))
Som ein PLUSS me å ha ADHD så har eg aldrig stripa bulka kresja bil'7lastebil/annlegsmasjin!!! Eg har selvflgelig alle bokstavene på sertifikatett uten lastebil med henger og en hau med fører bevis!!!

Ja eg kommer til og passe på GULLET (bilen)mitt!!!:-)
Enda mer omm meg!!!:-)

#110365  av ina

hvis ikke medesinene dine virker burde du å prøve å få en kost plan.... Det virker ofte bedre enn ritalinen gjør... Med andre ord... Riktig kost har mye å si på hvor "rastløs" du blir... Hvis du spør legen om det eller adhd foreningen veit de sikkert mye om dette....

http://www.adhd-foreningen.no/

Er kanskje vært et forsøk...

#110368  av ADHD:-)))

ina skrev:hvis ikke medesinene dine virker burde du å prøve å få en kost plan.... Det virker ofte bedre enn ritalinen gjør... Med andre ord... Riktig kost har mye å si på hvor "rastløs" du blir... Hvis du spør legen om det eller adhd foreningen veit de sikkert mye om dette....

http://www.adhd-foreningen.no/

Er kanskje vært et forsøk...
Eg TAKKER!!:-)
Rittalin virket ikke på meg nei men etter 6monder prøve tid så var de å prøve DEXTAMIN som ere VEDUNDER medisin for me!!!
Kroppen min slapper av nesten nornalt for første gang uten hjelp av øl!!!
ingen meire senebetenelse muskel plager de er bare alle leddene mine som er slitt ut men de plager meg ikke meir som før uten medesin de smeller og knaker litt i leddene!!!
Så de er lys i tnnelen! kansje eg får låv til og jobbe til neste år!!! JIPPPI!!!:-)
men eg får ikke låv til å jobbe åvertid på ca2 etter eg begynner på jobb igjenn!!!
TAKK IGJENN endlig en som veit litt!!!:-)

#110577  av GT_rider

Er jo bra du har fått hjelp med problemne dine da :) Sant nok det at det ikke er så mange som veit så mye om ADHD sykdommen, selv vet jeg nesten ingenting, men har begynnt å forstå problemene du, og en del andre sliter med til daglig. Gikk i klasse med en som hadde en mild form for hyperaktivitet, noe jeg syntest kunne være skremmende nok. han fikk ett ufortjent dårlig rykte en stund. I hans tilfelle så vokste han det av seg :)

#110590  av ADHD:-)))

GT_rider skrev:Er jo bra du har fått hjelp med problemne dine da :) Sant nok det at det ikke er så mange som veit så mye om ADHD sykdommen, selv vet jeg nesten ingenting, men har begynnt å forstå problemene du, og en del andre sliter med til daglig. Gikk i klasse med en som hadde en mild form for hyperaktivitet, noe jeg syntest kunne være skremmende nok. han fikk ett ufortjent dårlig rykte en stund. I hans tilfelle så vokste han det av seg :)
TAJJEr!!:-
Ja men eg har jo KJENPET mye for og få muligheten til å ta den testen!!!
De er jo derfor eg skriver omm de for de er jo VELDIG få som veit va ADHD er!!!
Men når eg sire om di kansje kan huske den eleven som klatra på taket eller slåss og krangla hele tiden!!! de er somregel ein me ADHD!!!
Og eg har slåss med elever og lelere å ikke minst REKTORER!!! Eg var den som alti lagea BRÅK!!! i timene på grunn av att eg kjeder meg ette 5minutter vor eg ikke har noe og gjøre!!!
Eg fikk diagnosen av min logoped men min lerer og REKTOR skreiv i raporten att de ikke var de eg hadde ADHD men de var bare de att eg var STA og BORTSJEMT!!!
Så eg har noen venner som spurte meg va ver vittsen me og kjempe meg igjennom med sykolåfer BARE for å få ADHD diagnose!!! Vor eg igjen sier vell vordan er eeg nårr eg blir IVRIG elle vordan eg var å diskutere med eller krangle med???
Å di sier att di får seriøse problemer med og forstå meg forde eg preiker så FORT og HØKT med altformye informasjon att di må tenke lenge etter eg ferdig for å forstå va eg fortalte di og folø som ikke kjenner me pleier og bli SKREMT eller di tror att eg er ett DOP hode som har SPIDA altformye!!!
Og di sier når de gjelder kranglin so forteller di de sån eg kan vere den BESTE venn som alder sier nei ellr som allti kan hjelpe di uannset va eller korti for eg dømmer ikke folk etter va eg har hørt omm den persomen eller va di har gjort bare så lenge eg ikke for problemer med LENSMANSBEKJENTENE!!!
Å di sier de og krangle med meg var de VERST di har opplevd!!! så SINT og så EKSPLOSIVT reakksjoner bare for som di meiner er en bagatell!!! (sjer bar i fylle fær eg fikk medisin :-))
eller di sier eg kan vere den VERSTE person å TERGE eller FIENDE!!!
men di blil sjåkker for etter utblåsningene mine så er eg heit normal igjen (ETTER eg lander kommer ned igjenn etter SVARTESINNE)
Å da forteller eg di att eg er sånn bare på grunn av att eg har ADHD som eg altid ahr vist pågrunn av min ekstrem ADRENALIN produksjon
som har slitt ut kropp og venner å bilene mine ikke minst alle di hundrede bolter skruer å verktøy som eg ødelakt vridd sunn
Eg viste omm personer som hadde ADHD voe eg sporte vordan de var for di når di fikk medisin? Å va sier di jo di ROER sen ned blir fokusert klarer og sitte i RO klarer å preike med folk uten å bli lei etter 3minutter å bryter samtalen!!!
De var da eg viste att dette må eg jo få til å for og kansje klare og leve NORMALT uten så SINSYKT mye problemer som eg hadde da!!!
Å va sier venner og fysioterapaten leger jo DI VISTE ikke att de går ann for en person og foandre seg så mye POSITIVT bare med medisin!!!
Som eg sier eg vill bare att andre skal i mitt HÅP å kansje forstå kansje bare litt meire omm disse krangle fantene/bråkmakerene urokråkene som er høkt og lavt fysiskt og sykiskt nesten garantert SIKKERT har ADHD elle på folkemunett HYPERAKTIV
Enda litt mer (oki da VELDIG mye MER:-)) omm meg og di andre urokråkene!!!:-)
TAKK for att du leste dette å håer de gjir noen AHH HAAA oplevelser???:-)