GT_rider skrev:Er jo bra du har fått hjelp med problemne dine da
Sant nok det at det ikke er så mange som veit så mye om ADHD sykdommen, selv vet jeg nesten ingenting, men har begynnt å forstå problemene du, og en del andre sliter med til daglig. Gikk i klasse med en som hadde en mild form for hyperaktivitet, noe jeg syntest kunne være skremmende nok. han fikk ett ufortjent dårlig rykte en stund. I hans tilfelle så vokste han det av seg 
TAJJEr!!:-
Ja men eg har jo KJENPET mye for og få muligheten til å ta den testen!!!
De er jo derfor eg skriver omm de for de er jo VELDIG få som veit va ADHD er!!!
Men når eg sire om di kansje kan huske den eleven som klatra på taket eller slåss og krangla hele tiden!!! de er somregel ein me ADHD!!!
Og eg har slåss med elever og lelere å ikke minst REKTORER!!! Eg var den som alti lagea BRÅK!!! i timene på grunn av att eg kjeder meg ette 5minutter vor eg ikke har noe og gjøre!!!
Eg fikk diagnosen av min logoped men min lerer og REKTOR skreiv i raporten att de ikke var de eg hadde ADHD men de var bare de att eg var STA og BORTSJEMT!!!
Så eg har noen venner som spurte meg va ver vittsen me og kjempe meg igjennom med sykolåfer BARE for å få ADHD diagnose!!! Vor eg igjen sier vell vordan er eeg nårr eg blir IVRIG elle vordan eg var å diskutere med eller krangle med???
Å di sier att di får seriøse problemer med og forstå meg forde eg preiker så FORT og HØKT med altformye informasjon att di må tenke lenge etter eg ferdig for å forstå va eg fortalte di og folø som ikke kjenner me pleier og bli SKREMT eller di tror att eg er ett DOP hode som har SPIDA altformye!!!
Og di sier når de gjelder kranglin so forteller di de sån eg kan vere den BESTE venn som alder sier nei ellr som allti kan hjelpe di uannset va eller korti for eg dømmer ikke folk etter va eg har hørt omm den persomen eller va di har gjort bare så lenge eg ikke for problemer med LENSMANSBEKJENTENE!!!
Å di sier de og krangle med meg var de VERST di har opplevd!!! så SINT og så EKSPLOSIVT reakksjoner bare for som di meiner er en bagatell!!! (sjer bar i fylle fær eg fikk medisin

)
eller di sier eg kan vere den VERSTE person å TERGE eller FIENDE!!!
men di blil sjåkker for etter utblåsningene mine så er eg heit normal igjen (ETTER eg lander kommer ned igjenn etter SVARTESINNE)
Å da forteller eg di att eg er sånn bare på grunn av att eg har ADHD som eg altid ahr vist pågrunn av min ekstrem ADRENALIN produksjon
som har slitt ut kropp og venner å bilene mine ikke minst alle di hundrede bolter skruer å verktøy som eg ødelakt vridd sunn
Eg viste omm personer som hadde ADHD voe eg sporte vordan de var for di når di fikk medisin? Å va sier di jo di ROER sen ned blir fokusert klarer og sitte i RO klarer å preike med folk uten å bli lei etter 3minutter å bryter samtalen!!!
De var da eg viste att dette må eg jo få til å for og kansje klare og leve NORMALT uten så SINSYKT mye problemer som eg hadde da!!!
Å va sier venner og fysioterapaten leger jo DI VISTE ikke att de går ann for en person og foandre seg så mye POSITIVT bare med medisin!!!
Som eg sier eg vill bare att andre skal i mitt HÅP å kansje forstå kansje bare litt meire omm disse krangle fantene/bråkmakerene urokråkene som er høkt og lavt fysiskt og sykiskt nesten garantert SIKKERT har ADHD elle på folkemunett HYPERAKTIV
Enda litt mer (oki da VELDIG mye MER:-)) omm meg og di andre urokråkene!!!:-)
TAKK for att du leste dette å håer de gjir noen AHH HAAA oplevelser???:-)