TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Innbrudd!!!!!!!!!Og jeg som skulle kjøpe MR2!!!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #108495  av KuHrOn_RaCeR

Hadde akkurat fått avklart med importør at han skulle hente en MR2 MK2 fra Tyskland til meg på tirsdag men så begynnte helvete..............

Fyren som skulle hente bilen trengte penga cash kontant så jeg måtte ta ut nok penger som han skulle motta.Pengene skulle leveres på søndag så måtte ha penga før helga. Tenkte da at sikkert ingen som ville gå inn på rommet mitt i helga så gjemte penga der gangske bra på med tanke på at de bare skal ligge der 2dager og vi har aldri hatt noen innbrudd tidligere..Jeg og noen kamerater dro selvfølgelig til Hvaler på campingtur :roll: Vi drakk og koste oss i sola og ingen bekymringer helt til jeg kom hjem :!: :!: Da visste de seg at konvolutten var TOM :shock: :shock: :shock: :shock: Visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg men fikk ut litt aggresjon ved å slå på flisene på badet :x
Det visste seg at ingen ting annet var blitt tatt i huset og bare tatt pengene uten konvolutten .Så personen må ha visst at jeg skulle kjøpe bil i helga å at jeg hadde penge hjemme.Dørene var heller ikke brutt inn så den personen visste tydeligvis hvor reservenøkkelen lå.Så da korter vel egentlig listen med mistenkte ganske fort.Broren min som bor over gata og import fyren(skulle ta ferja til Kiel klokka 2 på lørdag) var nemlig dem eneste som visste at jeg hadde penger hjemme så da blir det vel egentlig bare broren min(spurte om han kunne levere pengene så han måtte vite det hvor dem lå) eller at han har forsnakket seg til andre som har visst hvor rommet mitt var ettersom jeg ikke bor alene.

Så var i avhør i dag og hadde med konvolutten i håp om å finne fingeravtrykk på den... Får noe på forskikring men det sureste er at jeg kunne ha hatt MR2 nå :evil: :evil: :evil:

Blir så forbanna på at noen har så liten respekt folk og det at dem tørr å ta penga når dem er bekjent......

Hadde jeg fått tak i fyren skulle tatt og klippa ta alle fingra og tærene og knust kneskålene med slegge så personen aldri kunne gå igjen :!: :!: :!: .....

Her er et sørgebilde av bilen jeg kunne ha hatt nå stående utenfor....
Blir vel ikke noen MR2 på meg ved første da.... :cry: :cry: SNUFS!

Dro bort fra pengene selvfølgelig på FREDAG 13 :!: :!: :cry: :cry: :cry:
Vedlegg
11111111164207091-31607-1114775835_1.jpg
11111111164207091-31607-1114775835_1.jpg (13.38 kiB) Vist 3163 ganger
Sist redigert av KuHrOn_RaCeR den 18 mai 2005 23:24, redigert 1 gang totalt.

#108502  av Master

oi... det der er surt! Er aldri lurt å ha penger liggende hjemme på den måten uansett hvor kort tid. og hvertfall ikke fortelle noen om det.. Ryktet sprer seg ufattelig raskt!

Kondolerer. :oops:

#108505  av KuHrOn_RaCeR

MÃ¥tte endre litt....Ble litt dumt med "vi drakk og kosa" :lol: :lol: :lol:

#108538  av CelicaTurbo

jøss, skulle ikke tro det var mulig.. får håpe du finner ut av hvem det er, og ikke minst at du får pengene dine tilbake :shock: Dekker innbo-forsikring slike ting da? Vanskelig å bevise ovenfor et forsikringsselskap tenker jeg :?

#108575  av KuHrOn_RaCeR

Får nok en del tilbake på innbo forsikringen......Hvis det skulle vise seg at vi ikke finner den skyldige :cry: :cry: .... Siden personen har jo brutt seg inn i huset med en nøkkel som ikke tilhører han.....Men som sagt så finner vi trolig personen ettersom det må være en bekjent.....føler liksom at jeg ikke kan stole på noen for øyeblikket....Dritt at det må ta sånn tid....VIL HA MR2 NÅ!!!!! :evil: :evil: :evil:

#108579  av CelicaTurbo

ja det er jo begrenset antall mistenkte ihvertfall, og du hører vel om noen plutselig får penger mellom hendene (de som gjør slikt er jo ofte personer som ikke har penger mellom hendene da), men resservenøkkelen kan ofte hvem som helst finne.. de som har til vane å gjøre innbrudd i hus vet hvor de skal lete etter nøkkelen for å si det slik, og de fleste har en slik nøkkel gjemt ett eller annet sted. Men, at de kun har tatt pengene og ingenting annet, ikke ødelagt noe osv er jo en ganske så klar indikasjon på at de viste at du hadde penger der, og at de viste hvor pengene lå og det burde jo begrense antallet mistenkte mistenkelig.. du får håpe at politiet finner ut noe, men det er vel snakk om en såpass betydelig sum at de tar dette alvorlig.. hadde det vært et stereoanlegg eller noe slikt som var stjålet hadde de nok bare henlagt saken uten å skjenke den en tanke engang :roll:

#108583  av KuHrOn_RaCeR

Har en etterforsker på saken nå...Var egentlig 15 i køen før saken min kunne bli behandlet men siden det var snakk om så my penger så fikk jeg litt service.....

#108600  av DannyBoy

Ohhh, skikkelig surt :(
Har du snakka med broren din da? Hva sier han?
Eventuelt også han som skulle hente bilen for deg.

Høres ganske mistenklig ut hvordan pengene er tatt :roll:

#108678  av KuHrOn_RaCeR

Etterforsker litt selv å nå....Er liksom broren min så stoler vel såpass på han.....eller....er ikke helt sikker :roll: :roll: :roll:
Importfyren kan det umlig ha vært siden han sto på kaia i oslo klokka 2 på vei til Kiel...samma dagen penga ble stjelt.......

For øyeblikket låner jeg en hvit Mercedes 300sl cab med 18" :wink: og Automat :evil: Er helt grei bil men føler meg så gubbete når jeg kjører den...Vil gjerne kjøre min egen bil som jeg har betalt for hvis dere skjønner :wink: :wink: Er ikke kresen bare føler meg ikke hjemme med automat(så kjedelig!!!) :roll: :roll:Men klager ikke... :wink:
Vedlegg
Bilde(15).jpg
Bilde(15).jpg (42.56 kiB) Vist 2985 ganger
Bilde(12).jpg
Bilde(12).jpg (49.41 kiB) Vist 2985 ganger

#109087  av spkstrp

sånn merce kunne jeg faktisk tenke meg :shock: madammen klager på at det er gubbebil ja... :lol: er det rekke eller v8'ern? hm 300 da er det rekke6?

Hvordan går det med pengene?

#110077  av KuHrOn_RaCeR

300 er rekke 6 ja...220hk....Men er jo umulig å få i manuell da...

#110086  av cameleon

Skulle nesten ha invistert i en liten safe i det tilfellet der. Men siden det er så få mistenkte i den saken der, så vil du nok med tid og stunder finne ut hvem som står bak. Det er veldig få som klarer å holde maska 100% i all evighet når de gjør noe galt :wink:

#110289  av spkstrp

jeg vil ikke tro noe ondt om broren din, men jeg har opplevd at familie stjeler. Ikke fult så nær familie men dog.

#110545  av Gjertsen

Om du har funnet reserve nøkkelen så har man fingratrykk på den!?
Sinnsykt surt å lese det du har opplevd. kan ha vært en kammerat av bror/import fyr?! Noen som har hørt/sett at du har tatt ut penger!?

Lykke til..

#110785  av olemm

Skjer det noe mer her eller?