TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Chrysler Neon med Supra-vinge!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #108375  av kaimagne

Har sett denne et par ganger, og jeg blir liksom ikke helt sikker på om jeg liker den eller ikke. Hvis man skal ha vinge på Neon, så passer jo denne bra, men Neon, liksom... :?
Pottene bak indikerer jo at det kan være noe ekstra under panseret, men jeg er ikke helt sikker...

Men nå er vel kanskje det meninga også da, at man skal se denne bilen og begynne å lure litt på hva den egentlig er god for... ;)
Vedlegg
IMG_1772.JPG
IMG_1772.JPG (289.51 kiB) Vist 622 ganger
IMG_1771.JPG
IMG_1771.JPG (238.06 kiB) Vist 612 ganger

#108388  av MR2WideBody

Han fyren som eier bilen der bor vel i Råde tvers over for prix trur jeg (Gjorde det hvertfall før). Men etter det jeg har hørt er det bare en 2.0 16V. Strøken den

#108389  av celicat23

Litt andre felger, en skikkelig eksos, og noen andre baklys (lexus lamper hører hjemme på....ja, du gjetta riktig....LEXUS! Hence the name...) så blir det der en riktig fin neon. Syns vingen passet bilen veldig bra faktisk.

#108449  av Azrael

Jeg var i militæret sammen med fyren som eier bilen, og sist jeg pratet med ham (begynner å bli en stund siden) hadde han planer om å montere en 2.5l V6 fra Stratus. Men jeg vet ikke om det har blitt noe av.

Personlig syns jeg bilen er vanvittig tøff. Godt å se at han har byttet ut det orginale eksos anlegget som stod på den sist jeg så bilen.

#108835  av @lpher

Jeg kan ikke helt se for meg hvorfor folk kjøper Neon jeg :D

#115470  av Luma

dette er jo ikke den eneste som har supra vinge.

en jeg kjenner har også det, men på det nye karroseriet. den er ganske pen men 1,6 liter. hmm

#115498  av cameleon

@lpher skrev:Jeg kan ikke helt se for meg hvorfor folk kjøper Neon jeg :D
Er for folk som ikke har så mye penger som deg det vettu :mrgreen:

#115517  av FireFox

Jeg syntes vingen passet bra egentlig.. Men er det ikke Noen som er så ekstremt vanskelig å få solgt igjen??

#115568  av sindrejl

@lpher skrev:Jeg kan ikke helt se for meg hvorfor folk kjøper Neon jeg :D
¨
fordi dem går jævlig bra og har en ekstrem girkasse :D
har aldri noen gang kunne gire så fort som jeg kan i neon :)

#115617  av Apsis

De lexuslyktene der var langfra de værste jeg har sett..
Synes synes hele bilen var litt tøff jeg.. (Hvis noen ikke hørte det så la jeg trykk på 'litt')
Hva for motor er det i Neon SRT-4? Og finnes den i Norge?