TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1 stk MR2 turbo i neste ukes ViMenn bil ekstra

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #107013  av jan-erik

Som fast ViMenn leser fant jeg noe å glede meg til neste uke! Er vel ikke store premien for å gjette riktig hvilken MR2 det dreier seg om når det står "MR2 Turbo med helikopterfinish" :wink:
Vedlegg
vimenn.jpg
vimenn.jpg (211.89 kiB) Vist 1092 ganger

#107015  av cameleon

Hehehehe slik skal det være ja :D Endelig!! :D

#107016  av bose

der ja! :D gærningen får som fortjent :D

#107024  av sw20

hmmm ja kjøpe vi menn da............!

#107030  av GT_rider

sw20 skrev:hmmm ja kjøpe vi menn da............!
nettopp :D

#107032  av Erlend

Gjett om jeg skal ha det bladet da :) Jeg har fortsatt Bil&Motor fra 2002 eller noe hvor de tester MR2en til Markus mot en Porsche Boxter :) Tror det var Bil&Motor 02 iallefall..hmm.

#107033  av GT_rider

Tipper det er mange her inne som kommer til å kjøpe bladet kun pga artikkelen om markus sin mr2.

#107045  av sw20

hmmm hvorfor har ikkje markus sakt noe om dette...????Bilde

#107052  av mr_2

NÃ¥r kommer bladet ut?

#107060  av GT_rider

sw20 skrev:hmmm hvorfor har ikkje markus sakt noe om dette...????Bilde
Vil kanskje ikke ha så mye blæst rundt bilen sin. Jo mindre prat det er blandt folk om den, jo større er sjansen for at han får ha den i fred, om du skjønner.

#107079  av Speeder

GT_rider skrev:
sw20 skrev:hmmm hvorfor har ikkje markus sakt noe om dette...????Bilde
Vil kanskje ikke ha så mye blæst rundt bilen sin. Jo mindre prat det er blandt folk om den, jo større er sjansen for at han får ha den i fred, om du skjønner.
Hvis det er målet, så er nok å ha den i et bilblad tingen......

Vil nok heller få vist den fram alt han kan tenker jeg :)
Markus får sikkert med trynet sitt på ett bilde eller to også? :lol:

#107080  av kennethx

SÃ¥ det er i salg mandag 16. mai eller?

#107114  av chris

Dette blir gøy :D Kan da vel ikke være noen andre som har helikopterfinish på bilene sine? :D

#107184  av Anders gullstein

Har et gammelt ViMenn med Black Limited sin svarte MR2 mk1. Så Markus blir andre mann her på forumet får bilen sin inni der :) . Må være morro å se sin egen bil på trykk i et blad :D

#107194  av spkstrp

ja den sorte mk1 er så nydelig :D husker jørn og inges info på nett var det eneste som var av mr2 stuff for 10 år siden :D