På bilutstilling på Verdal...
Min bror som tok bildene....
Min bror som tok bildene....
Vedlegg
-X- Toyota Celica 2.0GT -86
-FalcoN-
-FalcoN-
Kebab gud skrev:går 2 helt sorte GTR i drammen.trenger ikke være noen gud på banen for å ha rå bil da
en R33 og en R34.. begge er "registerte"
og begge skal vist ha vert utsatte for noen ulykker (sånn som skjer når man kjøper seg en bil man ikke klarer å kjøre.. han med R34 kan hvertfall ikke kjøre bane.. noe han tydlig beviste på gatebil)
Kebab gud skrev:går 2 helt sorte GTR i drammen.Ja, dette er den R33'en som går i Drammen og er registrert på motorhistorisk grunnlag. Ikke kan å kjøre? Nå vet jeg ikke hvem eieren er og hvordan han kan å kjøre i hele tatt, men et par riper på en skjerm har da vel ingenting å si? Alle som satser litt må regne med ødelegge litt plastikk en gang i blandt.
en R33 og en R34.. begge er "registerte"
og begge skal vist ha vert utsatte for noen ulykker (sånn som skjer når man kjøper seg en bil man ikke klarer å kjøre.. han med R34 kan hvertfall ikke kjøre bane.. noe han tydlig beviste på gatebil)
Kaizern skrev:Er det ikke han snekkeren fra sørlandet sin da? heh... Synes jeg leste noe om den første registrerte Skyline i Norge, husker ikke hvilket blad det var...Den første registrerte Skyline i Norge er vel JSI sin gamle. Den er ikke den farven, husker ikke akkurat hvilken farve det er, men den er "gråaktig"