TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Et knippe bilder fra Japsetreffet

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#9308  av Dalan

fint at så mange legger ut bildene sine, fikk ikke tatt noen selv :cry:
var litt redd for at de ikke ville slippe inn noen russ, men det gikk visst bra :lol:
var mye bra biler må jeg si, la spesielt merke til de borte til høyre, etter grus-plassen ;)

#9311  av jumbo

Jeg tok en god del bilder, legger de ut så snart de er redigert.

#9317  av CelicaTurbo

har også en god del bilder men det er vel så mange andre som poster at det ikke er noe behov for mine tenker jeg, er lav på arbeidsmoral i dag så det blir nok en tv-kveld istedet :)

#9327  av erling

#9338  av jumbo

Ey! Bilen min er med på videon jo! Yay!

#9361  av MR2turbo

Bra bilder Erlend og Erling :) Jeg så deg ikke igjen der oppe på lørdagen, jeg.. Vi prates vel sikkert seinere en gang..
Prøver å svinge innom i Grimstad hvis jeg er forbi...

Jeg holder på med en video fra Våler og en fra Sportsbilutstillingen på Øvrevoll på søndagen. Når jeg er ferdig med de skal jeg prøve å få ut noen bilder og.. :)

#9364  av MR2turbo

kikka litt på linkene til Erlling.. og fant denne:
Jeg stod parkert ved siden av den på Sportsvogntreffet på søndagen, det var FET bil det!!!
Bilde

#9377  av erling

MR2turbo skrev:kikka litt på linkene til Erlling.. og fant denne:
Jeg stod parkert ved siden av den på Sportsvogntreffet på søndagen, det var FET bil det!!!
Blir litt tamt med en ferdig rå bil, gøyere å bygge en selv.:P:P:P
Skal vel kanskje bygge en stund for å hamle opp med den der ja.. :o:oBilde

#9381  av Christian

Noen som husker hvem som hadde standen nærmest banen?
En kamerat som fant seg noen instrumenter der, men han husker ikke navnet på firmaet :roll:

#9385  av Christian

Det er det :)

#9396  av Goose

på slutten av filmen s200 vs subaru var ikke helt trygg... :o

#9399  av jan-erik

Goose skrev:på slutten av filmen s200 vs subaru var ikke helt trygg... :o
Eh, nei. Hadde vel litt flaks der at han ikke moste bakenden på den S2000-en. Dette var vel 3. utgjøring, og han fikk ikke lov til å kjøre mer på banen den dagen.

Spør du meg var dette skikkelig tullekjøring, selv om det kanskje ser spektakulært ut, men dette var tross alt en kjøretrening og ikke Gatebil! Litt kjedelig om de skulle bli sure på Norsk Trafikk senter på Våler, og at det skulle gå utover fremtidige arrangementer som dette.