TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• info angÃ¥ende Japsetreff og ts-ogn

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #9263  av CelicaTurbo

Ifølge 200SX-OGN vil vi fra ts-ogn få muligheten til å stå samlet til utstilling på området, på samme vis som andre klubber blir tildelt område. Det er ikke satt opp noen faste områder og vi blir nok bare pekt ut et område å holde oss til. Det betyr egentlig at jeg ikke aner hvor mange av toyotaene som kan stå på utstillingsområdet og hvor mange som må stå på vanlig parkeringsplass, det er nok litt avhengig av hvor tidlig de fleste er på plass på morgenen. Jeg vet ikke om jeg vil bli bedt om å ha litt kontroll over det eller om de bare slipper inn biler til de anser området som fullt, trolig det siste.

Men, dere kjenner meg: jeg har selvfølgelig ikke tenkt på at jeg måtte lage stort banner for gruppen :shock: Men, det jeg har gjort er at jeg har skrevet ut et sett med lapper hvor det kun står navnet til klubben og URL, lappene er ikke noe spesiellt store, ca 25x7cm. De som ønsker å representere ts-ogn kan gjerne legge en slik lapp innenfor frontruten, omtrent som et parkeringsbevis. Det vil ikke synes på lang av stand men det vil være greit synlig for de som viser interesse for bilene (og dermed også kanskje har interesse av ts-ogn). Såklart er det ikke noe krav om du mener at lappen forringer utseendet på bilen eller noe, jeg bare oppfordrer :)

Ellers så møtes nok de fleste av oss på Støa Camping på kvelden, de som kjører over fjellet må være forsiktig for samtlige fjelloverganger viser "-1 til +3 grader med bart/vått dekke" og det betyr fare for dårlig føre når vi kjører med sommerdekk.

Er det til slutt spørsmål dere har til arrangementet ellers som dere vil at jeg skal formidle videre til arrangører, eller dere har spørsmål som angår ts-ogn's samling på stedet, eller annet, så er telefonnummeret mitt 932 63 696. Lagre det på telefonene deres om dere tror det er et mulig behov: når dere står der på lørdag hjelper ikke nummeret mye om dere ikke har notert det :)

hm.. mer.. for de som skal kjøre på banen så husk kvittering om dere har betalt på forhånd! Parkering koster kr 100,- mener jeg så ha penger klar når dere kommer til banen på lørdag :)

...og kjør forsiktig: vi vil ikke ha noen ulykker i år også! :shock:

beklager at denne var litt sen men serveren byttet IP i dag og da ble den utilgjengelig halve dagen..

#9276  av henningl

Parkering blir pr bilmerke og ikke på klubb-basis kristian :) Det betyr at dere i porten får beskjed om hvor dere skal stå etter hva slags bil dere har.. er det fullt på området til toyota får dere parkere dobbelt om mulig, eller parkere på området for "alt annet". (grusplassen til høyre for inngangen regner jeg med)

Angående kvitering er det lurt om dere har denne med ja.. men om dere har betalt for mer enn en uke siden går det nok bra uten.

Ellers, er dere ikke påmeldt men vil kjøre alikevel så si dette i inngangen. vi har fremdeles noen plasser ledig på banen.