TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Eksos

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #9182  av erling

JUBA!! :D:D Fikk lekene i posten idag, Apexi N1.. Var litt heft å få av den gamle potta, ganske heftig rusta de gamle boltene. Alle måtte sages seff. :D

Var litt i tvil når jeg pakka det opp, trodde anlegget var nokså likt N1 til turboen, men det var det jo ikke i det hele tatt. Men synes det ble veldig bra jeg. Synes det holder i bøtter og spann med ett enderør. :) Ble bra lyd oxo, men jeg hadde sett for meg mer lyd. Det går fra katten og bakover, så jeg får sveise meg et erstatningsrør. Litt bedre respons på gassen og litt mer effekt oxo, tipper minst 5 hk i toppen på turtallet. Merkbart bedre drag fra 3000 og opp. Svært fornøyd med det, det er jo bare en NA. :D
Vedlegg
eksos2.jpg
eksos2.jpg (60.38 kiB) Vist 2059 ganger
eksos1.jpg
eksos1.jpg (48.9 kiB) Vist 2058 ganger
eksos3.jpg
eksos3.jpg (38.96 kiB) Vist 2054 ganger

#9185  av MR2PÃ¥l

8) 8) 8) Sjefsanlegg det der Erling. Gleder meg til å høre det. 8) 8) 8)

MR2PÃ¥l :D

#9187  av CelicaTurbo

Så flott ut det der ja, og låten får vi vel høre på japsetreff :)

#9202  av arild

Ser dritbra ut Erling! Litt mer japanese-style med en potte egentlig :)

btw: faen så bra bakhjula aligner med skjermen din.. er det 1.5 cm spacere du har?

#9205  av erling

Takk-takk! :) Kunne egentlig tenkt meg mer lyd, får se når jeg kaster ut katta. :) Ble bare littegrann mer brumling på tomgang, og litt mer brøl på turtall, men det er innsugslyden jeg hører best ved pådrag. Sikkert endel mer forskjell på utsiden. Utseende liker jeg bare mer og mer..

Spacerne er 25 mm, samme type og merke som Kristian har bestillt. :)

lyd

#9217  av svein

Har fått effektanlegget nå altså :)
Syntes at det va ganske bra lyd fra før av eg... nå må det bli ganske rå lyd ut av d nå... Må få høra det ein dag :lol:

#9252  av MR2turbo

Gratulerer!! Det blir gøy å høre lyden :)

#9260  av Christian

Ser unektelig snacks ut det ja! :)