TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1989 BMW 325

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #99901  av Tor

Den kjører ikke fra meg ialelfall :) Må bare si at jeg er meget stolt av min GT4s prestasjoner mot 325en. Jeg kjørte på 205/55-16" Piggdekk fra i 1999 og han med sommerdekk :) Kjørte fra han i en sving og senere dragga vi litt opp brua :)

Måtte bare si det, er liksom kveldens høydepunkt.

#99908  av Mr2Nyter'n;p

Hehe... Fliser den lokale 325'en her jeg og... Overraskende nok...

#99912  av cameleon

Har hatt noen små "turer" med både bmw, opel og volvo her ute hvor jeg bor jeg. de går ikke så spesielt godt med tanke på at min lille sorte mr2 kun har 156hk. t.o.m den lokale volvo stasjonvogna som politiet bruker går ikke så kjapt en gang :D

#99934  av kaimagne

Har ennå ikke blitt frakjørt av noen sånne biler, men Boy oh Boy, ble jeg frakjørt i går. :shock: Lå bak en Nissan Sunny GTI-R fra Skui til Fornebo i går... Ja, lå bak ja. Kom liksom aldri forbi, liksom... TurboKnut hadde helt rett hva angår skarphet på de bilene der. Der ER så skarpe at du kan skjære deg på dem... Det verste er at du får en høyreratta sånn en for ca 120 ferdig på veien, fra http://www.japanauto.no... Noen som sa vinterbil? ;)

#99963  av kaimagne

Jævlig konge, Knut! :D :D :D :D
Jeg visste jo hva som kunne bo i den bilen, men ble overrasket likevel. Men han stakkaren med Cossie'n ble nok mer overrasket ja...

Man drar ikke en orginal Sunny bredt forbi den store steinhaugen på E6 ved smartclub selv om veien er våt.
Hvem??????? og ikke minst HVA ???

:mrgreen: