TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sinnsyk motorlyd..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#99865  av Rolfis

Var vel den vi hørte på P3morgen når Prebble Houmb var der.. Rå lyd ja :D

EDIT: Litt info om den her

#100003  av sleeper

hæ??? 16 cylindre fordelt på 1.5liter?????? 0.09l per cyl??? ikke en desiliter per cyul engang?? sikker på at det ikke var en 15liter?

#100006  av erling

sleeper skrev:hæ??? 16 cylindre fordelt på 1.5liter?????? 0.09l per cyl??? ikke en desiliter per cyul engang?? sikker på at det ikke var en 15liter?
1500 ccm ja. Ca 550 hk v/12 000 o/min. Ganske imponerede, og dette var på 50-tallet.. :wink:

Bilde

#100007  av sleeper

helt rått!!!!! 12k rpm på en 50 tals motor!!! fy pokker! :shock:

#100031  av Rolfis

Men så skal det vel sies at de sleit LITT med påliteligheten hos den.... :D

#100038  av _speedy

Apropo rå lyd...Mangler 2 videoklipp som jeg ble svært glad i etterhvert. Det ene var av en BMW M5 som stoppet foran kamera, og gasset på oppover en gate. Kameramannen slafset skikkelig på en tyggis underveis. Det andre klipept var en av Ferrari 355/348 som ble filmet på motorvei. Kameramannen sitter i en bil bak, og filmer idet Ferrarien gir gass...Og blir borte...

Anyone? 8)

#100065  av sleeper

_speedy skrev:Apropo rå lyd...Mangler 2 videoklipp som jeg ble svært glad i etterhvert. Det ene var av en BMW M5 som stoppet foran kamera, og gasset på oppover en gate. Kameramannen slafset skikkelig på en tyggis underveis. Det andre klipept var en av Ferrari 355/348 som ble filmet på motorvei. Kameramannen sitter i en bil bak, og filmer idet Ferrarien gir gass...Og blir borte...

Anyone? 8)
var det en gul farrari???

#100177  av _speedy

sleeper skrev:
_speedy skrev:Apropo rå lyd...Mangler 2 videoklipp som jeg ble svært glad i etterhvert. Det ene var av en BMW M5 som stoppet foran kamera, og gasset på oppover en gate. Kameramannen slafset skikkelig på en tyggis underveis. Det andre klipept var en av Ferrari 355/348 som ble filmet på motorvei. Kameramannen sitter i en bil bak, og filmer idet Ferrarien gir gass...Og blir borte...

Anyone? 8)
var det en gul farrari???
Jepp! Har du klippet? :D

#100501  av sleeper

jepp... har klippet men ligger ikke på den dataen jeg sitter på nå.....

(ikke det at jeg har noen sted og legge den ut på nett heller da... :? :twisted: ? )

#100733  av _speedy

sleeper skrev:jepp... har klippet men ligger ikke på den dataen jeg sitter på nå.....

(ikke det at jeg har noen sted og legge den ut på nett heller da... :? :twisted: ? )
Tror jeg har blitt en smule glemsk :oops:
Begge klippene ligger jo på siden min på TS-OGN-FTP'en..hehe

http://bilder.ts-ogn.no/?album=/Nismoo/Filmer/

#100772  av sleeper

_speedy skrev:
sleeper skrev:jepp... har klippet men ligger ikke på den dataen jeg sitter på nå.....

Tror jeg har blitt en smule glemsk :oops:
Begge klippene ligger jo på siden min på TS-OGN-FTP'en..hehe

http://bilder.ts-ogn.no/?album=/Nismoo/Filmer/
da er det jo greit da.... :D

#100783  av Tor

Anyone? 8)
Jeg har begge :)