TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skyline R33 V-spec i stavanger...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#8965  av MR2turbo

ja, så den jeg og.. :)

#9005  av st185_viking

Faktisk ein GTR-R33 her i Haugesund óg

#9007  av MR2turbo

Ja, det er vel den sølvgrå til JSI? :)

Bilde

#9022  av st185_viking

Stemmer god kammerat og kolega av meg som eige den :D

#11048  av erling

MR2turbo skrev:Ja, det er vel den sølvgrå til JSI? :)

Bilde
Denne ble godkjent på tilsynet i Haugesund i dag. På historisk grunnlag. Skulle bare betale "littegrann" toll, så er skilta i boks. Så enkelt var det. :)

#11049  av Amund

hva vil det egentlig si å få godkjent bilen på historisk grunnlag? og er det fritt fram til å registrere sjeldne biler på det grunnlaget?

#11051  av erling

Det er vel for å bevare bestanden fra utrydding ellerno. :D Det er maks 2 eller 3 biler av hver type som kan godkjennes slik. F.eks Eunos Cosmo-kvoten er jo allerede full.

Forstod det slik at man slipper å bygge om noe som helst på bilen for at den skal kunne godkjennes slik. Lykter er jo speilvendt på RHD.

#11055  av CelicaTurbo

hm, men når biler er tatt inn på historisk grunnlag og kvoten er full er det så godt som umulig å få godkjent flere biler da :(

kan kanskje gjøre det vanskeligere dette selv om vi nå har landets første registrerte Skyline..

#11057  av Mr2 Mk2

jævli kul lyd,feit var den å..Er det ikke en skyline med ventrssratt i norge mener å huske det?

#11058  av Amund

er ikke dette nr 2 eller tre da? den som var på autofil har også skilter sies det her i bergen... og skyline nr 5 i køen er på vei inn tror jeg..

#11061  av FiDo

erling skrev:
MR2turbo skrev:Ja, det er vel den sølvgrå til JSI? :)

Bilde
Denne ble godkjent på tilsynet i Haugesund i dag. På historisk grunnlag. Skulle bare betale "littegrann" toll, så er skilta i boks. Så enkelt var det. :)
Nope, nå snakker du om noe du ikke vet.. Det er _ikke_ skilter på denne bilen.
Eigeren er kompis av meg. Snakka nettopp med han, og sa til an ka som stod her, da bare lo han, lurte fælt på hvor disse ryktene kom fra.. :lol: Å noen enkel sak å få skilter er det heller ikke... :?

#11062  av erling

Hmmm. Jaha.. :D OOps..

Hørte vel feil jeg da.. :oops:

Fint vær idag forresten. Bilde

#11066  av Erlend

Moren min er toller, og jeg spurte henne om det var mulig, teoretisk sett, å få inn en sjelden japansk bil som ikke var registrert i Norge noensinne før på "historisk grunnlag". Hun sto på sitt og sa at det ikke finnes noe som heter "historisk grunnlag" hvis man skal importere bil. Det eneste er veteranbiler. Sålenge bilen er veteran kan den tas inn billig, men det at det er så og så mange biler i Norge av sorten, skal visstnok ikke ha noe å si i det hele tatt! Hva mener dere, har dere hørt noe om dette?