TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mr2 med ferrari-merker

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#98673  av sindrejl

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :cry: :cry:

#98691  av Tor

Leste også den posten i går. Merkelige greier.

Var ikke akkurat spesielt populært med Ferarri merker :)

#98699  av _speedy

patetisk.. :roll:

#98774  av FireWalk

har faktisk opplevd at folk kommer bort til meg og tror jeg har en ferrari... senest for noen uker siden når jeg hadde fest var det ei som trodde jeg var STEIN rik.. når jeg lurte på hvorfor hun trodde det sa hun noe ala dette: Du har jo en FERRARI i garasjen!

hehe... jeg sa såkart ingentnig på det.. bare smilte.. i håp om at "FERRARIEN" kanskje kunne bringe meg lykke den kvelden.. :lol:

men å sette ferrari merker på en MR2.. det blir patetisk! folk kan få tro hva de vil om den bilen.. om noen tror jeg kjører ferrari så er det bare morsomt det.. men å sette ferrari merker på bilen, det er bare idiotisk...

#98803  av CelicaTurbo

Det er jo mulig eieren har gjort i en grad av selvironi men det hjelper ikke stort når andre ikke forstår eller har sansen for slikt. Personlig skulle jeg ønsket at merkene ikke var der så klart ;)

#98813  av mr.two

Jeg pratet tilfeldigvis med vedkommende som eier denne bilen da han nettopp hadde fått den...Den gikk faktisk rimelig bra for å være Gti...Merkene satt på da han kjøpte den, og han hadde visst planer om noe N/A trimming. Mener han sa han skulle ta av ferrari merkene, ble vel aldri til det da..Kjenner den igjen pga " dama " i passasjersetet 8) Hyggelig kar, det skal han ha...

#98823  av Kjelliken

:D kjørte ruff raiders mr2 turbo hin dagen og sto utenfor ett kjøpesenter da det kom en eldre dame forbi og lute på hvor mye hk det var i bilen jeg sa som det var og hun ble nesten sur hehe..

Og lurte på hvor det var lov til og bruke alle de hk'ene jeg svarte bare på bane så klart er på baner flere ganger i året. :wink:

#98850  av CelicaTurbo

hun hadde vel sett dere når dere kom brennende sidelengs inn på parkeringsplassen med en røyksky fra dekkene da, og var dermed kun interessert i å ytre sin mostand mot biler med flere gamper enn VW Lupo ;)

#98863  av FireWalk

Det er enkelte som er sjalu på slike biler og dermed bare MÅ rakke ned på sjåføren av den grunn. Andre finner det for godt å ripe opp bilen med nøkler eller lignende når de går forbi. Alt pga sjalusi... Folk gjør så mangt..

Jeg pleier å kjøre en strekning ganske ofte, bak på verkstedet der vi holder på med bilene. Der bor en skikkelig særing.. en sånn skikkelig orginal.. Ingen som liker han, og det er det en god grunn til også. Det er 60 sone forbi huset hans.. men han mener dette er for fort, og blir fly for banna på alle som kjører fortere enn 20-30. Jeg kom kjørende her i sommer, hadde vel 50 kanskje.. max 60.. (som jo er fartsgrensen). Da stod han der og viste finger til meg... Han hørte vel brummingen fra Motoren, og tenkte sitt.. sånt provoserer meg veldig... jeg bet det i meg og kjørte videre.. når jeg kom tilbake så stod han der og stirret på meg igjen.. og viste ganske riktig finger denne gangen også.. denne gangen kjørte jeg svært sakte for å se om han var der... så sakte at han begynte å springe etter bilen og tok meg igjen... jeg kunne jo dradd fra han, men jeg var såpass irritert på dette stadiet at jeg bråbremset og lurte på hva i helvete som var problemet hans... Han kom jo bort og begynte å kjefte meg huda full.. om at utenfor huset hans skal det kjøres UNDER fartsgrensen!!! og ikke OVER fartstrensen og at han skulle grisebanke meg om dette skjedde igjen. Mens han stod og brølte og spyttet meg itrynet mens han brølte stod han også å slo i bilen i sinne... det var da det KLIKKET for meg, og jeg ikk ut av bilen... var klar til slosskamp jeg da.. jeg gikk rett opp i trynet på han og sa noe om at han kunne bare prøve seg.. ET slag og jeg skulle sørge for at han kom til å angre på at han i det hele tatt ble født... og at han skulle gi faen i å slå i bilen min.. mens vi stod og knuffet og kjeftet på hverandre frem og tilbake kom det to biler kjørende, og bilen min stod slik at den blokkerte hele veien.. (litt smal vei dette her) så det endte med at jeg satte meg inn og kjørte videre..

Men fy faen så forbanna jeg var... kjente bre adrealinet KOKTE i meg... tror jeg kunne ha funnet på å gjort HVA som helst.. får da være måte på hva folk skal finne på! begnne å leke politi og provosere folk på den måten der! jeg hadde jo ikke gjort noe ulovlig engang! om jeg hade kjørt forbi der i 80 eller noe så hadde han kanskje hatt grunn til å vise finger.. men å komme å slå i bilen og brøle og gaule som en annen tulling når jeg faktisk har kjørt under fartsgrensen i utgangspunktet, bare fordi motoren lager litt mer lyd enn andre biler? heh.. nei takke seg til.. slike folk fortjener å få litt tilsnakk... om ikke annet..

Neste gang noen kommer og skal begynne å være bedrevitere ovenfor deg skal du bare si at de skal passe sine egene saker.....
hehe.. Gamle damer er en ting, de er som regel bare snille og sier det de mener.. men middelaldrende sure sære brølende spyttende fingervisende tvers gjennom sinnsyke menn.. DET er en helt annen sak... som krever sitt av ens tolmodighet...

#98878  av kennethx

Håper du tok en stillestående burnout i 3. gir og røykla området før du suste videre!

#98884  av FireWalk

kennethx skrev:Håper du tok en stillestående burnout i 3. gir og røykla området før du suste videre!
Tja.. på en måte... nå ruser jeg altid motoren litt ekstra når jeg kjører forbi huset hans... :p og jeg kjører ikke under fartsgrensen mer heller akkurat der.. :twisted:

#98885  av mr.two

FireWalk skrev:Det er enkelte som er sjalu på slike biler og dermed bare MÅ rakke ned på sjåføren av den grunn. Andre finner det for godt å ripe opp bilen med nøkler eller lignende når de går forbi. Alt pga sjalusi... Folk gjør så mangt..

Jeg pleier å kjøre en strekning ganske ofte, bak på verkstedet der vi holder på med bilene. Der bor en skikkelig særing.. en sånn skikkelig orginal.. Ingen som liker han, og det er det en god grunn til også. Det er 60 sone forbi huset hans.. men han mener dette er for fort, og blir fly for banna på alle som kjører fortere enn 20-30. Jeg kom kjørende her i sommer, hadde vel 50 kanskje.. max 60.. (som jo er fartsgrensen). Da stod han der og viste finger til meg... Han hørte vel brummingen fra Motoren, og tenkte sitt.. sånt provoserer meg veldig... jeg bet det i meg og kjørte videre.. når jeg kom tilbake så stod han der og stirret på meg igjen.. og viste ganske riktig finger denne gangen også.. denne gangen kjørte jeg svært sakte for å se om han var der... så sakte at han begynte å springe etter bilen og tok meg igjen... jeg kunne jo dradd fra han, men jeg var såpass irritert på dette stadiet at jeg bråbremset og lurte på hva i helvete som var problemet hans... Han kom jo bort og begynte å kjefte meg huda full.. om at utenfor huset hans skal det kjøres UNDER fartsgrensen!!! og ikke OVER fartstrensen og at han skulle grisebanke meg om dette skjedde igjen. Mens han stod og brølte og spyttet meg itrynet mens han brølte stod han også å slo i bilen i sinne... det var da det KLIKKET for meg, og jeg ikk ut av bilen... var klar til slosskamp jeg da.. jeg gikk rett opp i trynet på han og sa noe om at han kunne bare prøve seg.. ET slag og jeg skulle sørge for at han kom til å angre på at han i det hele tatt ble født... og at han skulle gi faen i å slå i bilen min.. mens vi stod og knuffet og kjeftet på hverandre frem og tilbake kom det to biler kjørende, og bilen min stod slik at den blokkerte hele veien.. (litt smal vei dette her) så det endte med at jeg satte meg inn og kjørte videre..

Men fy faen så forbanna jeg var... kjente bre adrealinet KOKTE i meg... tror jeg kunne ha funnet på å gjort HVA som helst.. får da være måte på hva folk skal finne på! begnne å leke politi og provosere folk på den måten der! jeg hadde jo ikke gjort noe ulovlig engang! om jeg hade kjørt forbi der i 80 eller noe så hadde han kanskje hatt grunn til å vise finger.. men å komme å slå i bilen og brøle og gaule som en annen tulling når jeg faktisk har kjørt under fartsgrensen i utgangspunktet, bare fordi motoren lager litt mer lyd enn andre biler? heh.. nei takke seg til.. slike folk fortjener å få litt tilsnakk... om ikke annet..

Neste gang noen kommer og skal begynne å være bedrevitere ovenfor deg skal du bare si at de skal passe sine egene saker.....
hehe.. Gamle damer er en ting, de er som regel bare snille og sier det de mener.. men middelaldrende sure sære brølende spyttende fingervisende tvers gjennom sinnsyke menn.. DET er en helt annen sak... som krever sitt av ens tolmodighet...
Bra story :) Brummer litt av bilen min også, men aldri fått noe kjeft pga. det..er heller det at de pripne gamle damene lurer på om jeg ikke har en eksoslekasje som bør utbedres...Naboen mente det var veldig fint at det brummet, for nå trengte han ikke vekkerklokken lenger.. :wink: Men selvfølgelig, det fins alltid en og annet idiot der ute...

Edit ; skriveleif..

#98901  av chris

mr.two skrev:er heller det at de pripne gamle damene lurer på om jeg ikke har en eksoslekasje som bør utbedres...
:mrgreen:
mr.two skrev: Naboen mente det var veldig fint at det brummet, for nå trengte han ikke vekkerklokken lenger..
hehe, bra noen ser det praktiske i lyden også :D

#98957  av sindrejl

mr.two skrev:er heller det at de pripne gamle damene lurer på om jeg ikke har en eksoslekasje som bør utbedres....
er egentlig ganske mange som sier det til meg.. kan vel ha noe med at jeg også HAR en ganske enorm lekkasje.. hele eksosen min er en lekkasje :roll:

Men Firewalk.. sånne folk er helt syke i skallen, men kan lett slåes tilbake på "du er klar over at du står på en offentlig vei? Ved å stoppe meg og plage meg her uten grunn kan jeg politianmelde deg for trusler og ødeleggelse av min eiendom (jfr bilen)"

Da blir det nok fort stille.. er bare at i sånne situasjoner klikker det helt for meg og jeg får aldri frem et fornuftig ord :P Var en som sprang inn til der mamma jobber for noen år siden og truet med anmeldelse og alt piss fordi jeg hadde høyt turtall forbi huset hans.. syke faen