TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg har lært katten min Ã¥ danse!!! hehe!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #98304  av FireWalk

Noen som sa jeg har for mye fritid mens jeg har vært sykemeldt? :P

Vel.. MR2en er jo på verksted.. og jeg er lei av å se på TV, og jammen har jeg ikke klart å trent katten opp til å reise seg opp på to ben på kommando. Når jeg spiller musikk "danser" den med forlabbene også. Skal lære den å danse med meg også nå snart.. :lol: Det tok meg ca 3 måneder å lære katten dette...

Jeg la ut videoen så dere kan laste den ned her:

http://www.home.no/firewalk/kattedansen/

8)

#98306  av _speedy

Fyyyyy flate! *Bøyer meg i støvet*!
Syntes katta sleit litt underveis da, mer strukturert trening må til:P
:D

For de som ikke vet det, sangen heter Junior Jack - Stupidisco :)

#98309  av FireWalk

Jepp, den blir litt forvirret når jeg spiller høy musikk.. virker som om den ikke hører helt hva jeg sier.. så jeg må si det om igjen et par ganger til den får det med seg.. når det er stille gjør den det med en gang, men da "danser" den ikke.. hehe! :lol:

#98310  av _speedy

FireWalk skrev:Jepp, den blir litt forvirret når jeg spiller høy musikk.. virker som om den ikke hører helt hva jeg sier.. så jeg må si det om igjen et par ganger til den får det med seg.. når det er stille gjør den det med en gang, men da "danser" den ikke.. hehe! :lol:
Hehe,har det samme problemet med marsvinet vårt her hjemme! :roll:

#98313  av FireWalk

hehe.. søskenbarnet mit er veterinær.. hun sa at katter er smarte nok til å kunne trenes til nesten hva som helst.. men at de er utrolig STA av natur.. de finner seg ikke i at noen skal "kommandere" dem til noe som helst, de skal gjøre det de selv vil.. i motsetning til hundene..

Hun sa videre at eneste måten å trene en katt på er å være like sta som den er... og det er jeg tydeligvis.. har sittet i timesvis og "Mast" på den... i begynnelsen gadd den jo ikke å gjøre som jeg sa enda jeg VISSTE den forstod hva jeg ville.. etter å ha mast lenge nok gjorde den det bare for å slippe maset.. og nå gjør den det med en gang... De første gangene måtte jeg lokke den med en godbit.. en reke eller noe.. men nå gjør den det på kommando hvor som helst når som helst.. utrolig kult! :) hehe..

#98315  av _speedy

FireWalk skrev:hehe.. søskenbarnet mit er veterinær.. hun sa at katter er smarte nok til å kunne trenes til nesten hva som helst.. men at de er utrolig STA av natur.. de finner seg ikke i at noen skal "kommandere" dem til noe som helst, de skal gjøre det de selv vil.. i motsetning til hundene..

Hun sa videre at eneste måten å trene en katt på er å være like sta som den er... og det er jeg tydeligvis.. har sittet i timesvis og "Mast" på den... i begynnelsen gadd den jo ikke å gjøre som jeg sa enda jeg VISSTE den forstod hva jeg ville.. etter å ha mast lenge nok gjorde den det bare for å slippe maset.. og nå gjør den det med en gang... De første gangene måtte jeg lokke den med en godbit.. en reke eller noe.. men nå gjør den det på kommando hvor som helst når som helst.. utrolig kult! :) hehe..
Nesten som med damer jo! :D

#98330  av mr_2

FireWalk skrev:hehe.. søskenbarnet mit er veterinær.. hun sa at katter er smarte nok til å kunne trenes til nesten hva som helst.. men at de er utrolig STA av natur.. de finner seg ikke i at noen skal "kommandere" dem til noe som helst, de skal gjøre det de selv vil.. i motsetning til hundene..
Du vet vel hva de sier:en hund ser opp til deg,en katt ser ned på deg 8)

#98338  av FireFox

hehe tøft :)

Grattis??? :roll:

#98344  av FireWalk

FireFox skrev:hehe tøft :)

Grattis??? :roll:
hehe... takker... må jo ha noe å bruke tiden på :lol:

#98350  av @lpher

Tøft! :D

#98366  av GT_rider

Stilig :D Har erfart at katter er sta ja. Og jo eldre de blir, jo særere blir dem.

#98387  av 2000celica

GT_rider skrev:Stilig :D Har erfart at katter er sta ja. Og jo eldre de blir, jo særere blir dem.
Akkurat som med damer ! :wink:
I know :)

#98390  av FireWalk

2000celica skrev:
GT_rider skrev:Stilig :D Har erfart at katter er sta ja. Og jo eldre de blir, jo særere blir dem.
haha! Jeg har ikke noe dame for tiden... men noe sier meg at det er enklere å trene en katt enn ei dame... :lol:

#98415  av cameleon

FireWalk skrev:
2000celica skrev:
haha! Jeg har ikke noe dame for tiden... men noe sier meg at det er enklere å trene en katt enn ei dame... :lol:
Er derfor det lønner seg å bytte de ut med gjevne mellomrom :mrgreen: *løpe å gjemme seg*

#98452  av conniew

cameleon skrev:
FireWalk skrev:
2000celica skrev: Akkurat som med damer ! :wink:
Er derfor det lønner seg å bytte de ut med gjevne mellomrom :mrgreen: *løpe å gjemme seg*
Håhå! you can run, but you can't hide! :twisted: