TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• svart mr2 i Ã¥lesund

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #97733  av sw20

svart mr2 mk2 i ålesund i dag...
noen som veit????

og rød turbo bak.... eirik..... tror du veit?????

#98024  av Lady_in_MR2

Min? :D
Var på shopping!!
Jeg ble filma av en liten tass med mobil når jeg var på vei ut av en bensinstasjonen også..Hehe han sto å niglodde da jeg fyllte bensin og da jeg skulle dra hadde han stillt seg opp ved utkjørselen med mobilen i været og fulgte etter bilen...skulle da tro at mr2 ikke er noe skjeldent syn i ålesund?Tror nok du må ut å råne litt mer! 8)

#98041  av cameleon

Lady_in_MR2 skrev:Min? :D
Var på shopping!!
Jeg ble filma av en liten tass med mobil når jeg var på vei ut av en bensinstasjonen også..Hehe han sto å niglodde da jeg fyllte bensin og da jeg skulle dra hadde han stillt seg opp ved utkjørselen med mobilen i været og fulgte etter bilen...skulle da tro at mr2 ikke er noe skjeldent syn i ålesund?Tror nok du må ut å råne litt mer! 8)
Jøss er du kommet hjem nå :wink:

#98093  av sexten

Lady_in_MR2 skrev:Min? :D
Var på shopping!!
var det sw20 og FireWalk som stod og glante mon tro? :D

#98111  av Lady_in_MR2

Cameleon: Jeg er hjemme igjen ja! :D Har vært her siden jula..

Sexten: hehe, nei han var litt for ung til det, 13 år ca :lol:

#98186  av sw20

ka du ikkje sa fra for da???????????????

vil ha forklaring på flekken.......... hehe

#98188  av Neemi

Nå skal jeg være litt slem med deg sw20 og forsvare jenta her.

Hun har faktisk fortalt at hun kom hjem for lenge siden.
Kan det ha vært i off-topic tråden da?

Følger du ikke med eller? :P

#98215  av sw20

ehhhh meinte ho skulle si fra at ho kom til byen??????????
veit ho har vert hjemme siden jul....

#98566  av Lady_in_MR2

Sorry!!!Bestemmte oss ikke for å dra før tidlig på lørdagsmorgen, og da var det bare stress for å rekke ferga og greier..
MEN jeg tenkte på det når jeg var på vei at det hadde vært kult å truffet på deg og firewalk :wink:
LOVER at jeg skal si fra neste gang jeg er innom ålesund!!!
Og jeg vil veldig gjerne vite om dere er i Molde,da må vi "laaine" opp på hydroplassen for en prat,hehe :D

#99468  av FireWalk

Nei dette er for dårlig! rett og slett for dårlig... jeg er helt stum.... Jeg finner rett og slett ikke ord... Vært i Ålesund og ikke sagt ifra? :shock: Må nok si meg enig med SW20 her ja! Nå er jeg så forfjamset og oppgitt og seriøst fortvilet at jeg må gå å legge meg ned litt...... :evil: :roll:

Og jeg som er sykemeldt fra før... :roll: Nå blir jeg vel så svak at selv den mildeste forkjølele kan slå ut imunforsvaret mitt.. kanskje jeg avgår med døden... og i så fall så er det DIN feil Lady!
:evil: :twisted: :roll:

SW20: om dette blir mitt siste inlegg: Det hadde vært fint med tulipaner i begravelsen. Jeg regner med du kommer?

og du kan få arve turbo motoren. 8)