TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dette hadde definitivt gitt meg Orgasme!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #97553  av FireWalk

Som topic sier.... bare synd det blir med drømmen... man vil jo alltid ha det man ikke kan få... men jeg kan jo fantasere om det.. og ha våte drømmer om det om nettene...

måtte den bomstasjonen BRENNE I HELVETE!!!! er så drittlei nå av å betale blodpris på et bomfinansiert prosjekt som er nedbetalt for lenge siden!!

sorry.. måtte bare få ut litt frustrasjon... satt bare og lekte meg litt i photoshop og laget det der i full fart... :)

PS. klikk på bildet for å få det i orginal størrelse så dere kan lese teksten.
Vedlegg
vel, det får bli med drømmen ;)
vel, det får bli med drømmen ;)
orgasme4.jpg (28.3 kiB) Vist 1631 ganger
Sist redigert av FireWalk den 02 apr 2005 13:24, redigert 8 ganger totalt.

#97554  av cameleon

Fy faen så utrolig bra :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#97578  av GT4 CS

Får våte drømmer av slike bilder selv :D

#97608  av GT_rider

MOAHAHA!!!! :lol: Start aksjonen spreng alle landets bomstasjoner :twisted:

#98347  av FireFox

hehe, hatt lite å finni på mens du var sykemeldt eller? :D

#98349  av FireWalk

hehehe ja... for såklart så havnet MR2en på verksted nå mens jeg har vært sykemeldt da.. hadde det ikke vært for det så hadde jeg hatt mye å dille med jeg.. :roll:

dere ser jo hva som skjer når jeg får mye fritid på hånden :lol:

#98352  av FireFox

hehe jup, bra for oss da .) så har vi noe å se på :)

#98392  av FireWalk

Må jo ha med slutten på historien også... Misilen kunne jo ha bommet.. eller noen kunne fått kalde føtter og avbrutt utskytningen... Men ikke denne gutten nei! denne gutten får ikke kalde føtter.... nå kan jeg endelig sove godt i natt... :lol:
Vedlegg
FÃ¥ sekunder senere:
FÃ¥ sekunder senere:
Finito1.jpg (45.99 kiB) Vist 1528 ganger

#98494  av FireFox

Hahaha nice :D

#98496  av tbergstad

Hehe.. Lærer katta si å danse, sitter og lager fine små historier på pcen.. Du har definitivt ikke godt av dette sykefraværet firewalk :lol:

#98508  av FireWalk

tbergstad skrev:Hehe.. Lærer katta si å danse, sitter og lager fine små historier på pcen.. Du har definitivt ikke godt av dette sykefraværet firewalk :lol:
hehehe... :lol:

#98638  av cameleon

Nok en gang utrolig bra :lol: :lol: :lol:

#98640  av Tor

tbergstad skrev:Hehe.. Lærer katta si å danse, sitter og lager fine små historier på pcen.. Du har definitivt ikke godt av dette sykefraværet firewalk :lol:
Ledigang er rota til alt vondt her i verden >(

#98661  av sindrejl

Tor skrev:
Ledigang er rota til alt vondt her i verden >(
ikke om det fører til sprengning av landets bomstasjoner ;)

#98716  av FireWalk

hehe... det er forskjell på Ledigang og sykemelding.. :lol: Men i praksis er det vel det samme. Altså masse fritid, eneste at når man er sykemeldt får man jo full betaling...
Lurer på hva jeg skal ta meg til i dag, snakket med verkstedet og bilen er FREMDELES ikke ferdig!! aaaargh!!! går på veggene snart... Våren er her og bilen har vært vekke i 1,5 uke nå... :evil: