TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 11 september

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#94541  av sindrejl

ja man kan virkelig lure what tha hell happened

#94543  av Dice

wow :shock:

#94544  av Goose

Den videon er mer troverdig enn noe som helst annet jeg så på Tv om dette... :shock:

#94546  av 2r-e-rik

Goose skrev:Den videon er mer troverdig enn noe som helst annet jeg så på Tv om dette... :shock:
tror at amerikanske myndigheter vet mer en det dem utgir seg for...

#94571  av Master

Har sett en del dokumentarfilmer om 9/11, blant annet denne flashvideoen. Jeg er overbevist om at USA holder tilbake informasjon.

Bl.a. på en av videoene jeg har får vi se at på et av flyene som styrtet inn i WTC er det festet noe under, samt at en liten eksplosjon forekommer i bygningen før flyet treffer :shock:

Lurer på når sannheten om 9/11 virkelig kommer frem

#94633  av FireWalk

det kalles konspirasjons teorier.. akkurat som dette med at amerikanerene aldri landet på månen osv... :wink:

#94645  av CelicaTurbo

je, man må nok være kritiske til informasjon som kommer fra begge leirer tenker jeg. Akkurat den linken ovenfor var nok litt for god til å være fullstendig sann, men det skaper jo grobunn for en del tvil når denne episoden ved pentagon har vært ganske lite omtalt i forhold til dem andre episodene fra samme dag. Om det har skjedd noe annet enn hva pentagon selv opplyser er ikke godt å si, men dessverre er beviser for begge saker meget enkle å fabrikere :roll: Sannheten ligger som regel et sted mellom to ekstreme påstander ;)

#94654  av cameleon

Forundrer meg ikke i det heletatt :wink:
Kanskje Mulder ikke er så gal som de skal ha det til hehe...

#94661  av FireWalk

Mulder har skjønt det... 8)

#94665  av cameleon

FireWalk skrev:Mulder har skjønt det... 8)
Min teori er at eksplosjonen ble satt i gang for å skjule et prosjekt som omhandler en ny fremmed livsform. En utenomjordisk biologisk entitet... 8)

#94666  av FireWalk

cameleon skrev:
FireWalk skrev:Mulder har skjønt det... 8)
Min teori er at eksplosjonen ble satt i gang for å skjule et prosjekt som omhandler en ny fremmed livsform. En utenomjordisk biologisk entitet... 8)
Det har jeg og tenkt på... for å helgardere seg måtte de ha en kraftig eksplosjon.. og for å hindre at folk skulle begynne å spekulere rundt det måte de iscenesette et "terrorist" anngrep slik at folk skulle få andre ting å snakke om...

jammen lurte de ikke alle! alle andre enn oss to! :roll:

#94672  av cameleon

Hacket meg nettopp inn i datasystemet til militærbasen som skjuler seg dypt inn i hjertet av nevadas ørken...bedre kjent som Area51.......Dette er hva jeg fant :shock:
Vedlegg
before-1.jpg
before-1.jpg (30.22 kiB) Vist 1888 ganger

#94678  av FireWalk

SPLITTE MINE BRANNSEIL! det er jo Canserman!!!! jeg visste det!!

og er det bondevik jeg skimter langt ibakgrunnen der?

dette er værre enn jeg fryktet! Mye værre!... Hele verden slik vi kjenner den kan være i stor fare! :shock:

Camelon: du vet hva dette betyr... dette er en jobb for Prikken og superted! hint hint... er du ferdig å stryke kostymet ditt?
Vedlegg
plane.jpg
plane.jpg (35.69 kiB) Vist 1872 ganger