TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Verkstedbesøk hos Christian Aasberg (bilder)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #94037  av Arne rebel

Var i Dagali og gjorde en liten jobb, og benytet anledningen til å ta en tur innom Christian. Han lovde meg at han skulle få montert pcen i bilen slik at jeg skulle se mulighetene som den innebar....men i kjent stil hadde han ikke rukket det enda 8) Som plaster på såret kjørte vi en test på arbeidsbenken. Jeg kan love dere at jeg ble inponert. Rart dette ikke har tatt av enda, men i kjent norsk stil er vi vel litt trege. :P :P
Vedlegg
"Gotteri" for store gutter.
"Gotteri" for store gutter.
P3120384.JPG (292.75 kiB) Vist 757 ganger
Ikke så mye camber....men litt mindre bak:)
Ikke så mye camber....men litt mindre bak:)
P3120405.JPG (273.57 kiB) Vist 752 ganger
...og hvem skulle tro eieren er elektriker!
...og hvem skulle tro eieren er elektriker!
P3120389.JPG (374.1 kiB) Vist 762 ganger
Ganske feit eksos
Ganske feit eksos
P3120399.JPG (286.56 kiB) Vist 753 ganger
Testing av pcen på arbeidsbenken
Testing av pcen på arbeidsbenken
P3120406.JPG (202.06 kiB) Vist 775 ganger

#94066  av CelicaTurbo

sukk, forstår ikke hvordan noen kan mekke noe så bra i glassfiber jeg.. ser fabrikkmessig ut, ikke håndlaget :D

#94854  av Christian

Ikke rukket det enda....mumlemumle....erre du vil frem til :lol: Ok, ble litt mye alkohol forrige helg :wink:

CelicaTurbo : Det er ikke så vanskelig egentlig, det værste er egentlig å komme i gang :)

#94856  av CelicaTurbo

må være forferdelig mye pussing og styr for å få overflaten så bra da :)

#94920  av cameleon

Christian skrev:Ikke rukket det enda....mumlemumle....erre du vil frem til :lol: Ok, ble litt mye alkohol forrige helg :wink:

CelicaTurbo : Det er ikke så vanskelig egentlig, det værste er egentlig å komme i gang :)
Det ville sett mye bedre ut om du hadde droppet skjermen og satt inn et bilde av meg i stedenfor *glise bredt* ---> :D

#95054  av Rolfis

Christian: Lurte bare på hva slags programvare du kjører som frontend på carputern?

#95129  av chris

CelicaTurbo skrev:sukk, forstår ikke hvordan noen kan mekke noe så bra i glassfiber jeg.. ser fabrikkmessig ut, ikke håndlaget :D
Enig. Meget imponerende!!

#95167  av Christian

Rolfis skrev:Christian: Lurte bare på hva slags programvare du kjører som frontend på carputern?
Bruker roadrunner med ett litt modifisert brushmetal skin :)

#95170  av jumbo

Tror jeg må innom for en demo en dag Christian, sikler litt på noe slikt selv, men er litt kresen så vil gjerne se i aksjon først :D