TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• rød mk3 med styling i bergen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #93513  av Amund

Så en rød mr2 mk3 med styling i bergen tirsdag. Lik Jan erik sin, men med en annen lyd i eksosen. Dvs at den hadde et rimeligt bråkete effektanlegg... snakka men Jan erik, og de var ikke hans bil.

Bilen hadde i vert fall lik bakvinge som hans, men bakfangeren var litt anderledes.

#93518  av sexten

jeg så også en sølvgrå Toyota Celica mk6 i Fjøsangerveien i går, med en litt merkelig bakskjørt. Den hadde "hull" nede til venstre og nede til høyre.

SÃ¥ den bare bakfra. Kjenner du til denne kanskje?

#93542  av Christoffer

Det er ikke noen av dere som kjører en hvit mr2 mk1 (ts-ogn sak til venstre på baksiden) i samme området? (Jeg har ikke noen hull bak)
Sist redigert av Christoffer den 11 mar 2005 08:47, redigert 1 gang totalt.

#93630  av GT_rider

sexten skrev:jeg så også en sølvgrå Toyota Celica mk6 i Fjøsangerveien i går, med en litt merkelig bakskjørt. Den hadde "hull" nede til venstre og nede til høyre.

SÃ¥ den bare bakfra. Kjenner du til denne kanskje?
Såg også denne i går..

I dag såg jeg en tofarget mr2 mk1, ved shell på haukås, rett før avkjøring til breistein..
Hvem???

#99017  av Kjelli

I forrige uke kjørte en gul Mr2 mk3 gjennom Danmarksplass krysset med sannsynligvis de to eldste medlemmene av forumet her (hvis de er medlemmer). Jeg tør aldri å gjette alderen på damer, men jeg tror jeg er ganske trygg når jeg sier at damen som kjørte var godt over snittalderen her inne og hadde en annen hårfarge enn de fleste her inne....

Et flott syn. Slik vil jeg også kjøre når jeg nærmer meg pensjonistalderen. I en toppløs Mr2 8)

#99020  av kaimagne

Si meg, dere i Bergen! Har dere ikke kontroll på hvem som eier bilene?? Det er jo bare kaos der borte jo! På tide å få trykka opp noen visittkort og spredd det glade budskap! ;)

#99801  av Mr2 Mk2

Christoffer skrev:Det er ikke noen av dere som kjører en hvit mr2 mk1 (ts-ogn sak til venstre på baksiden) i samme området? (Jeg har ikke noen hull bak)
Guilty

#99898  av Alexander G

Kjørte forbi en gul mk2 mr2 rett ved akvariet i kveld(trolig 92-93 mod), og opp bakken ved akvariet en rød mk2 mr2( med 16" BBS Sport felger?)

Noen?
Den gule har jeg gitt et visittkort til for 1 år siden.