TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Felles cruising til japsetreffet

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #8437  av MR2turbo

Tenkte at jeg skulle legge ut et topic ang. cruisinga til våler-treffet sånn at vi får ut info og kan se hvor vi skal møtes underveis..

Vi starter i Sandnes fredag 9mai klokka 0800, på parkeringsplassen ved MAXI.senteret (samme plass som i fjor).

Derfra kjører vi E39 til Kristiansand, E18 Kristiansand - Oslo, E6 Oslo - Elverum og til slutt ned til våler..

Jeg har skrevet dette før, men tenkte at det var greit å gjenta det. :)

Her er kart over ruta:
Bilde

Bare kom med forslag ang. hvor vi skal stoppe å møte dere langs veien så prøver vi å få til en plan ;)

#8448  av erling

Vi er iallefall 2 biler som kommer til å kjøre korteste veien over Haukeli, og vil svært gjerne møte på kolonnen i Drammen, eller hvor nå de veiene møtes. Passer vel greit å møte dere fra Kongsberg først da. :) Blir rått detta. :D

#8503  av chris

Og så kommer vi nordfra sammen med Nissanfolket :)

#8504  av Christian

Jeg og de andre fra Kongsberg kommer nok også til å møte der i Drammen.

#8510  av jumbo

Jeg melder meg frivillig som koordinator for Kongsberg og omegn. Tlf er 932 34 580.

Markus, ringer du meg et par timer foer dere naar Drammen?

Jeg skal finne en egnet moeteplass. Noen forslag?

#8513  av MR2turbo

Det kan jeg gjøre, jumbo.. Har lagret nummeret nå. Jeg ringer deg under veis tidligere og da, sånn at du vet ca. når vi kommer.

Kan vi møtes på Veikroa, der hvor gamle lier-bommen lå? Tror at det er okey parkering der..

Chris: da møter vi dere på Støa camping, da?

#8516  av CelicaTurbo

Jeg drar til Støa ihvertfall, via Elverum mener jeg å huske..

hm, kanskje jeg skulle ringe til den dama og forsikre seg om at de ikke har rotet bort bestillingen min?

#8519  av jumbo

Fornuftig sted aa moetes, Markus, vi sier det slik.

#8520  av chris

MR2turbo skrev:Chris: da møter vi dere på Støa camping, da?
jau ;)

#8529  av MR2turbo

jumbo skrev:Fornuftig sted aa moetes, Markus, vi sier det slik.
okey.. :)

#8991  av Topstyling2

Bare lurte på en ting Marcus: Hvor skal vi overnatte hen? Tro nok jeg og en kamerat skal være med.

#8994  av tahustvedt

:shock:

Det skal bli litt av et syn når MR2'er dukker opp fra alle kanter. Stilig hvis alle gruppene ankom samtidig. :lol:

EDIT:
HAdde jeg bodd sørpå så kunne jeg også vært med.

#8997  av MR2turbo

Nå ser det ut til at vi skal stoppe og få med oss folk på statoilen ved telemarksporten og. :)

post her, dersom det er noen som skal ære med derfra eller andre steder. :)

Tor Arne; det blir alle slags sportsbiler som Toyota, Honda, Nissan, Subaru osv... i kolonna, men det blir nok noen mr2 i den ja ;)
Synd at du ikke er sørpå, da :?

#8998  av erling

Hvor er Telemarksporten?

Har du peiling på sånn ca når kolonnen møter de fra Kongsberg? Bare sånn at jeg har en liten pekepinn på når jeg skal starte her fra Haugesund.. :)

#9008  av MR2turbo

telemarksporten er ved avkjøringa til Porsgrunn langs E-18..

Kan tippe at vi er i drammen ca i 5-tiden på ettermiddagen..